ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:56

خیابان موازی بلوار جانبازان با مشاركت یكی از شهروندان تعریض شد

خیابان موازی بلوار جانبازان با مشاركت یكی از شهروندان تعریض شد

به گزارش سلام پاوه شهردار پاوه از تعریض خیابان موازی بلوار جانبازان در ورودی شهر با مشارکت یکی از شهروندان ساکن آن محله خبر داد . به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه ، سلام خسروی با اشاره به اینکه تسریع در کاهش مشکلات موجود در محلات شهر پاوه با […]

pcبه گزارش سلام پاوه شهردار پاوه از تعریض خیابان موازی بلوار جانبازان در ورودی شهر با مشارکت یکی از شهروندان ساکن آن محله خبر داد .

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه ، سلام خسروی با اشاره به اینکه تسریع در کاهش مشکلات موجود در محلات شهر پاوه با مشارکت آگاهانه و داوطلبانه شهروندان و ساکنین محلات امکان پذیر است گفت : یکی از مهم ترین مشکلات موجود در محله بالادست بلوار جانبازان تعریض خیابان این شهرک یا محله می باشد .
وی به تملک زمین و پارکینگ یکی از شهروندان ساکن این محله توسط شهرداری اشاره کرد و افزود : آقای اسماعیل علیزاده مالک زمین و پارکینگ مورد تعریض در این خیابان با مشارکت آگاهانه و داوطلبانه خود این پارکینگ احداث شده را به شهرداری اهداء تا مراحل تعریض این خیابان انجام گیرد .
شهردار پاوه در ادامه به طرح تعریض خیابان ها با مشارکت شهروندان در راستای بازگشایی معابر اشاره کرد و گفت : شهرداری امروز صبح با به کارگیری ماشین آلات عمرانی و لودر عملاً مقدمات تعریض این خیابان را فراهم که با تخریب پارکینگ این شهروند مسئولیت پذیر و قسمتی از دیواره ها ، مقدار 80/1 متر طول را به عرض این خیابان اضافه کرد .
سلام خسروی همچنین در بازدید میدانی از تخریب دیوار و پارکینگ آقای اسماعیل علیزاده اظهار داشت : تعهدات شهرداری پاوه به این شهروند فهیم در اختیار گذاشتن مصالح اعم از ماسه و سیمان جهت بازسازی و احداث مجدد این پارکینگ با مشارکت خود این شهروند می باشد .
وی هدف از اجرای این تعریض را سهولت در تردد مردم و ساکنین آن محله ، جلوگیری از هر گونه گره ترافیکی و ادامه جدول گذاری این خیابان در راستای هدایت آب های سطحی عنوان کرد .
خسروی در پایان مشارکت حداکثری مردم و شهروندان فهیم پاوه را گامی مهم و موثر در پیشبرد و اجرای برنامه و طرح های مدون شده شهرداری دانست و خاطر نشان کرد : امیدواریم که شهروندان فهیم و با فرهنگ پاوه با همکاری و مشارکت همه جانبه خود همواره یار و یاور ما در اجرای طرح ها و برنامه ها باشند چرا که مشارکت حداکثری مردم باعث تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه ها می شوند .

2 پاسخ برای “خیابان موازی بلوار جانبازان با مشاركت یكی از شهروندان تعریض شد

  • شهروند در تاریخ تیر 20, 1393 گفت:

    پس یه زحمتی هم بکشید یه بازدیدی هم از کوچه 8 متری جنب مخابرات بکنید که دو تا ماشین نمی تونن از بغل هم رد بشن

  • کیوان حاتمیان در تاریخ تیر 19, 1393 گفت:

    ده س وه ش بیه کاک اسماعیل علیزاده مه که رو