س 28 فروردین 1403 ساعت 08:37

استاندار کرمانشاه با ماموستا قادری دیدار کرد/ عکس

استاندار کرمانشاه با ماموستا قادری دیدار کرد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : عصر روز شنبه (۹ تیر ۹۷) مهندس بازوند استاندار کرمانشاه؛ که بمنظور شرکت در جلسه شورای اداری و بازدید از چند طرح عمرانی به پاوه سفر کرده بود، با حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه دیدار و گفتگو کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: ماموستا ملا قادر قادری […]

به گزارش سلام پاوه : عصر روز شنبه (۹ تیر ۹۷) مهندس بازوند استاندار کرمانشاه؛ که بمنظور شرکت در جلسه شورای اداری و بازدید از چند طرح عمرانی به پاوه سفر کرده بود، با حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: ماموستا ملا قادر قادری روز شنبه به هنگام دیدار استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی با وی، بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای ساماندهی وضعیت موجود کشور تاکید و افزود: این مهم مستلزم وحدت و همدلی تمام جناحها با یکدیگر است.

وی با اشاره به اوضاع کشورمان بعد از خروج امریکا از برجام گفت: رئیس جمهوری امریکا و مشاوران وی جنگ اقتصادی و فرهنگی را علیه کشورمان دنبال می کنند.

 

وی تعطیلی بازار در شهرهای بانه ، مریوان و جوانرود، موضوع دراویش گنابادی و تحریک رانندگان کامیونها را از جمله برنامه های فرهنگی دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی دانست و گفت: هوشیاری و همدلی مهمترین راهکار مقابله با این ترفندهای دشمنان است.

 

امام جمعه پاوه تاکید کرد: امروز باید همه با هم در یک جهت و با وحدت ، همدلی و تعامل حرکت کنیم تا اجازه نفوذ به دشمن را در بین خودمان ندهیم.

 

ماموستا قادری افزود: امروز و در این اوضاع نقد کردن از دولت هنر نیست و باید منصفانه عمل و برخورد کنیم.

 

وی افزود: برنامه امریکا این بود که از غرب داعش و از شرق طالبان را وارد کشور ما کند اما با برنامه ریزی، هوشیاری و درایت مسئولان و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی این توطئه دشمنان شکست خورد اگر این اتفاق می افتاد اهل تسنن بیش از هر کس دیگری خسارت می دید همچنانکه در عراق این موضوع اتفاق افتاد.

امام جمعه پاوه اظهار داشت: در این برهه زمانی که دشمنان با تمام توان علیه جمهوری اسلامی تهاجم خود را آغاز کرده اند همراهی، وحدت و همدلی همه جناحها با هم و با دولت و برنامه ریزی مناسب توسط دولتمردان مهمترین راهبرد برای مقابله با دشمنان است.

 

وی افزود: با وحدت و برنامه ریزی مناسب به طور قطع ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این مرحله نیز همچون ۴۰ سال گذشته سربلند بیرون خواهند شد.
در این دیدار استاندار کرمانشاه نیز هدف از سفر به پاوه را بررسی وضعیت پروژه های مهم و کلیدی این شهرستان عنوان کرد.

 

هوشنگ بازوند افزود: با توجه به اینکه زیرساخت های اصلی این پروژه ها انجام شده، اتمام و بهره برداری از آنها نیازمند یک عزم جدی و پیگیری مستمر است که انشاالله تا پایان امسال عملی خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: ۴۰ سال است که کشور و انقلاب ما مورد تهاجم و انواع تهدیدها است که با هوشیاری مردم و درایت و تدبیر مسئولان نظام و در رأس آن مقام معظم رهبری تمامی این تهدیدها خنثی شده است.

 

استاندار کرمانشاه، تبلیغات گسترده امریکا و ایادی آن را در خصوص اوضاع بد جمهوری اسلامی را ناشی از تصورت ذهنی آنان دانست و گفت: تصور و خیال با واقعیت فاصله بسیار زیادی دارد هرچند که ما منکر وجود بعضی مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی در کشور نیستیم.

 

بازوند با اشاره به تصمیمات غیرمنتظره ترامپ در موضوعات مختلف گفت: خوشبختانه بسیاری از تصمیمات ایشان مورد استقبال جامعه جهانی قرار نمی گیرد.

 

استاندار کرمانشاه، مهمترین نیاز کنونی کشور را وحدت و همدلی و تلاش برای رفع مشکلات مردم دانست.