پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:40

مهم‌ترین درخواست ما موضوع بیمارستان و انتقال آب هانه کوان پاوه است

مهم‌ترین درخواست ما موضوع بیمارستان و انتقال آب هانه کوان پاوه است

به گزارش سلام پاوه : دکتر شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات که با دعوت وی عبدالهاشم حسن‌نیا معاونت وزارت راه و شهرسازی کل کشور را جهت بررسی وضعیت راههای اورامانات در شهرستان پاوه حضور پیدا کرده بود در نشست رفع مشکلات پروژه های عمرانی شهرستان پاوه مهمترین درخواستها را تکمیل بیمارستان ۶۴ تختخوابی […]

به گزارش سلام پاوه : دکتر شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات که با دعوت وی عبدالهاشم حسن‌نیا معاونت وزارت راه و شهرسازی کل کشور را جهت بررسی وضعیت راههای اورامانات در شهرستان پاوه حضور پیدا کرده بود در نشست رفع مشکلات پروژه های عمرانی شهرستان پاوه مهمترین درخواستها را تکمیل بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه و انتقال آب چشمه هانه کوان پاوه دانست.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :شهاب نادری نماینده مردم شریف پاوه اورامانات بعد از تشکر از حضور مسئول حمل و نقل جاده‌ای کل کشور، خطا به وی گفت: ما حتی به خط کشی و تابلوهای منطقه ایرادات خود را خواهیم گفت. شما قطعا بازدیدهایی خواهید داشت، مهم ترین بحث ما موضوع بیمارستان است.

 

وی افزود : در روزهای گذشته جناب علیزاده به منطقه آمدند و از بیمارستان بازدید کردند، اما حق این مردم نیست که یک دهه است که دنبال این بیمارستان باشند. تعهداتی سه ماهه به ما داده اند و ما از جناب آقای شریفی، مدیرکل راه و شهرسازی استان در پیگیری‌های مربوط به بیمارستان جدید پاوه هم تشکر می کنیم.

 

دکترشهاب نادری خطاب به مهندس بازوند گفت:موضوع مهم دیگر مبحث آب چشمه هانی کوان است، شرایط آب پاوه را همه می‌دانیم چگونه است، از حضرتعالی تقاضا دارم مصوبه ای تصویب گردد که کار انجام شود. موضوع حریم جاده‌ها نیز باید عرض شود که در موضوع حریم جاده ها مشکل داریم، حتی در زمینه گازکشی به شهرها و روستاهای منطقه، این در حالی است که می‌بایست تا سال ۹۶ حدود پنج هزار روستای استان کرمانشاه گازرسانی می شد.

 

مسئول راهداری و حمل و نقل کل کشور در پاوه:

تا دو سال آینده سطح کیفی جاده‌های اورامانات را ارتقاء خواهیم داد

مهندس حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئول راهداری و حمل و نقل کل کشور در پاسخ به استاندار کرمانشاه درخصوص جاده‌های منطقه گفت: استان کرمانشاه و منطقه اورامانات با توجه به داشتن پایانه‌های مرزی متعدد جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد کشور دارد. اما راه‌های کوهستانی شهرستان پاوه دارای مشکلاتی است که البته جناب آقای نادری نماینده محترم منطقه و مهندس بازوند بصورت مکرر پیگیر ارتقاء سطح کیفی این جاده‌ها بوده و هستند. لذا باتوجه به اهمیت نگهداری این راه‌ها مطالعاتی انجام شده و ان‌شاءالله انتظار داریم که در دو سال آینده تغییرات کیفی در راه‌های منطقه انجام شود . مطالعه این تغییرات از هفته آینده آغاز خواهدشد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که سطح کیفی جاده های منطقه اورامانات را ارتقاء دهیم.

 

گفتنی است نماینده مردم پاوه و اورامانات در ده روز گذشته دو معاون وزیر راه و شهرسازی کشور را جهت بهسازی وضعیت راههای اورامانات و تکمیل پروژه بیمارستان پاوه که کار ساخت آن نزدیک به یک دهه طول کشیده است دعوت و در پاوه حضور پیدا کرده اند.

 

تهیه و تدوین : صالحی ، فخری

 

 

 

 

 

2 پاسخ برای “مهم‌ترین درخواست ما موضوع بیمارستان و انتقال آب هانه کوان پاوه است

  • ناشناس در تاریخ تیر 15, 1397 گفت:

    این پروژها قدیمی هستن درهرصورت تکمیل میشوند به دنبال طرح ها برنامه های جدیدتری برای حوزه هایتان باشید چهارسال گذشت هنوز بحث هانکوان وبیمارستان به قوت خود مانده وتکراری شده ایا مطالبات اورامانات همین طرحهای قدیمی جامانده ازنماینده های ادوارگذشته است شماهم ازاین دوره خوداستفاده کنید ویادگاری نوخارج ازاین دومقوله به جای بگذارید عمربرف است وافتاب تموز چه برسد به یک دوره چهارساله

  • نگین م در تاریخ تیر 9, 1397 گفت:

    نماینده محترم دیگر از قول عمل نشد خسته شدیم توکل به خدامطلع هستی قرار شد آب هانیکوان به کی پاوه برسد وقولهای دیگر …..وچندین نفر فوت شد وآرزو با خود بردند خدا به داد ما برسد