ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 03:13

۱۲۰میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان پاوه هزینه شده است

۱۲۰میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان پاوه هزینه شده است

به گزارش سلام پاوه : رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه هزینه شده است، گفت: عمده تجهیزات مورد نیاز برای بهره برداری این بیمارستان خریداری شده است.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : محمود رضا مرادی روز شنبه در جلسه […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه هزینه شده است، گفت: عمده تجهیزات مورد نیاز برای بهره برداری این بیمارستان خریداری شده است.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : محمود رضا مرادی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پاوه با حضور استاندار کرمانشاه در سرسرای اجتماعات فرمانداری افزود: دانشگاه علوم پزشکی در انتظار تکمیل و تحویل ساختمان این بیمارستان از مسکن و شهرسازی است و پس از تحویل آن بلافاصله اقدام به تجهیز آن خواهیم کرد.

او گفت: به محض تحویل ساختمان، دانشگاه علوم پزشکی اقدام به آماده سازی، تجهیز و بهره برداری از بیمارستان خواهد کرد.

او اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی پروژه های بهداشتی و درمانی دیگری نیز در این شهرستان در دست اجرا دارد که عموما در مرحله مناقصه بوده و پس از طی این مراحل احداث آنان آغاز خواهد شد.

مرادی افزود: بهره برداری از روستای سالم نسمه که یکی از سه روستای سالم در استان است از جمله دیگر برنامه های دانشگاه علوم پزشکی است که در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه سفر به شهرستان پاوه با حضور در شهر بانه وره از مرکز خدمات جامع سلامت این روستا بازدید و ضمن گفتگو با پرسنل این مرکز، روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این منطقه را بررسی کرد.

این مرکز که نزدیک به چهار هزار نفر جمعیت مردم منطقه را تحت پوشش دارد، دارای بخش هایی مانند دندانپزشکی، مراقبت های پیش از بارداری، پزشک، مشاوره بهداشت، واکسیناسیون، تغذیه، داروخانه و آزمایشگاه است.

مرادی همچنین در پایان سفر یک روزه خود به شهرستان پاوه از مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه فوریت های پزشکی جاده ای شهر باینگان نیز بازدید کرد.