ج 10 فروردین 1403 ساعت 05:45

بیمارستان پاوه تبدیل به یک مطالبه تاریخی در افکار عمومی مردم شده است

بیمارستان پاوه تبدیل به یک مطالبه تاریخی در افکار عمومی مردم شده است

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه صبح امروز و در راس هیئتی از مدیران ارشد استانی به شهرستان پاوه رفت و در جلسه اداری این شهرستان شرکت کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در نشست پیگیری پروژه‌های عمرانی شهرستان پاوه با اشاره به زمان پر شدن بسیاری از پروژه‌های […]

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه صبح امروز و در راس هیئتی از مدیران ارشد استانی به شهرستان پاوه رفت و در جلسه اداری این شهرستان شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در نشست پیگیری پروژه‌های عمرانی شهرستان پاوه با اشاره به زمان پر شدن بسیاری از پروژه‌های عمرانی و نیز اتلاف منابع، هزینه و انرژی در این راستا گفت:بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه تبدیل به یک مطالبه تاریخی در افکار عمومی مردم اورامانات شده است و احداث این پروژه قریب به یک دهه پیش آغاز شده است و تبدیل به‌نمادی از خلف وعده شده است.

وی در ادامه تصریح کرد برای اینکه ما هم مشمول این خلف وعده‌ها نشویم، این پروژه باید به هر شکل ممکن در سال جاری به بهره برداری برسد.

 

بازوند با تاکید بر این امر که تمامی پروژه‌های عمرانی باید در روندی معقول به بهره برداری برسند گفت: دانشگاه علوم پزشکی ملزومات اتمام و تجهیز این پروژه را سریعا جمعبندی و ارائه نماید تا اداره کل راه و شهرسازی موانع احداث را در اسرع وقت برطرف کند.

 

همچنین در ادامه این جلسه مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: از جمله مواردی که در روند احداث بیمارستان پاوه باید مد نظر قرار بگیرد؛ مسئله جاده دسترسی و محوطه سازی این بیمارستان است به نوعی که عملا بدون حل این موارد، بهره برداری از بیمارستان امکان پذیر نیست .

 

وی در ادامه به مسائل عمرانی این پروژه که در دست مسکن و شهر سازی است اشاره کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی در انتظار تکمیل و تحویل ساختمان این بیمارستان از مسکن و شهرسازی است و پس از تحویل آن بلافاصله اقدام به تجهیز آن خواهیم کرد.

 

مرادی به هزینه‌های انجام شده در این پروژه هم گریزی زد و گفت: بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تجهیر بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه هزینه شده و عمده تجهیزات مورد نیاز جهت بهره برداری از آن خریداری شده است و به محض تحویل ساختمان، دانشگاه علوم پزشکی اقدام به آماده سازی، تجهیز و بهره برداری از بیمارستان خواهد کرد.