س 04 اردیبهشت 1403 ساعت 13:22

فرمانده جدید هنگ مرزی پاوه منصوب شد

فرمانده جدید هنگ مرزی پاوه منصوب شد

به گزارش سلام پاوه : فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: امنیت امروز کشورمان نتیجه همراهی مردم با نظام و هوشیاری نیروهای مسلح و هم افزایی آنها با یکدیگر است.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه :سردار لطفعلی پاکباز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده هنگ مرزی شهرستان پاوه،با اشاره به وسعت زیاد مرزهای جمهوری اسلامی […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: امنیت امروز کشورمان نتیجه همراهی مردم با نظام و هوشیاری نیروهای مسلح و هم افزایی آنها با یکدیگر است.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :سردار لطفعلی پاکباز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده هنگ مرزی شهرستان پاوه،با اشاره به وسعت زیاد مرزهای جمهوری اسلامی ایران گفت: با وجود آلوده بودن فضای پیرامون این مرزها امروز کشورمان یکی از امن ترین کشورهای منطقه است.

 

وی اظهار داشت: این مهم نتیجه هوشیاری و همراهی مردم در کنار وحدت و همدلی و هم افزایی بسیار خوب نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی است که جمهوری اسلامی را به کشوری مقتدر در منطقه تبدیل کرده است.

 

وی از امنیت کامل و پایدار در مرزهای استان کرمانشاه خبر داد و گفت: هدف ما علاوه بر ایجاد امنیت در مرزها، تبدیل تهدیدهای مرزی به فرصت است.

 

فرمانده مرزبانی کرمانشاه افزود: این مهم را با وحدت و همدلی با دیگر نیروهای مستقر در مرز و مرزنشینان، تعامل مطلوب با همسایگان، مقابله جدی با قاچاق، کنترل و نظارت بر مبادلات مرزی و استیفای حقوق مرزنشینان عملی خواهیم کرد.

 

وی در ادامه سرهنگ ‘رسول سراب خشکه’ را به عنوان فرمانده جدید هنگ مرزی شهرستان پاوه معرفی و از زحمات و خدمات سرهنگ ‘حجت اله کریمی’ فرمانده سابق این هنگ قدردانی کرد.

 

حجت الاسلام امینی رئیس عقیدتی و سیاسی مرزبانی کرمانشاه نیز پست ها را گذرا دانست و گفت: آنچه از آدمی به جا می ماند نام نیک و خدماتی است که برای مردم انجام می دهد لذا باید در مدت زمانی که مسئولیتی داریم در راستای خدمت به مردم و رضایت آنها گام بر داریم.

 

شهرستان پاوه با بیش از ۸۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و بیش از ۶۲ هرار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.