ج 31 فروردین 1403 ساعت 17:11

مخزن قدیمی ذخیره آب «سراب هولی» پاوه از مدار بهره برداری خارج شد.

مخزن قدیمی ذخیره آب «سراب هولی» پاوه از مدار بهره برداری خارج شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایلنا در پاوه : مخزن قدیمی ذخیره آب «سراب هولی» پاوه از مدار بهره برداری خارج شد. مدیر امور آب و فاضلاب شهر پاوه با اعلام این خبر گفت: با جایگزینی مخزن جدید، مخزن قدیمی جمع آوری آب سراب هولی از مدار بهره برداری خارج شد. […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایلنا در پاوه : مخزن قدیمی ذخیره آب «سراب هولی» پاوه از مدار بهره برداری خارج شد. مدیر امور آب و فاضلاب شهر پاوه با اعلام این خبر گفت: با مخزن آب پاوهجایگزینی مخزن جدید، مخزن قدیمی جمع آوری آب سراب هولی از مدار بهره برداری خارج شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از پاوه، جلال محبی افزود: با توجه به فرسودگی، قدمت و از رده خارج شدن مخزن سراب هولی پاوه که عمری بیش از ۳۰ سال داشته و برخی از قسمت‌های آن در آستانه تخریب و نشت قرار گرفته بود، با احداث یک واحد مخزن جدید وارد مدار بهره برداری شد.

جلال محبی افزود: این عمل اقدامی مؤثر و قابل توجهی در جلوگیری از کاهش پرت و ارتقا مدیریت بر تأسیسات و افزایش سطح بهداشت و سلامت آب استحصالی در این شهر است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر پاوه تصریح کرد: با به مدار آمدن این مخزن جدید الحداث تعداد ۵ هزار مشترک آب را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه بالغ بر یک میلیارد ریال هزینه شد است.