ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:44

برگزاری نشست ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان منطقه نوسود(پروژه مهر ۹۷)

برگزاری نشست ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان منطقه نوسود(پروژه مهر ۹۷)

به گزارش سلام پاوه:جلسه مدیران مدارس منطقه نوسود با موضوع نظارت بر ثبت نام دانش آموزان ویژه پروژه مهر ۹۷ در محل دفتر ریاست اداره آموزش و پرورش نوسود برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این نشست که با حضور رئیس،شورای معاونین و برخی از مدیران مدارس شهر نوسود با موضوع پروژه مهر ۹۷ و نظارت […]

به گزارش سلام پاوه:جلسه مدیران مدارس منطقه نوسود با موضوع نظارت بر ثبت نام دانش آموزان ویژه پروژه مهر ۹۷ در محل دفتر ریاست اداره آموزش و پرورش نوسود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این نشست که با حضور رئیس،شورای معاونین و برخی از مدیران مدارس شهر نوسود با موضوع پروژه مهر ۹۷ و نظارت بر ثبت نام دانش آموزان،غنی سازی اوقات فراغت هدایت تحصیلی دانش آموزان،تعین اولویت های کاری مدارس و اداره در سال تحصیلی آینده و سایر مسائل آموزشی و پرورشی بحث و تبادل نظر شد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه همکاران خود در اداره و مدارس،پروژه مهر را نماد مدیریت همراه با برنامه ریزی و نظارت دانست و افزود:اجرای مطلوب این طرح به منظور آماده سازی مدارس در ایام تعطیلات تابستانی جهت شروع سال تحصیلی جدید و آماده نمودن بستر های لازم و تحقق این مهم را توصیه و تأکید نمود.

 

منصور وهابی با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی و تمهید مقدمات لازم در این راستا افزود:بازگشایی مدارس حرکت ملی و تحول در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی است و به نوعی تمامی آحاد جامعه در آن مشارکت دارند.لذا می طلبد مدیران محترم مدارس در این راستا به گونه ای برنامه ریزی نمایندکه فضای مدارس فضای مطلوب،جذاب،همراه با شادی و امید باشد.

 

وی در ادامه در خصوص ثبت نام به موقع تمامی دانش آموزان در سامانه سناد،عدم اخذ وجه از اولیاء و دانش آموزان در هنگام ثبت نام و رفع نواقص احتمالی مدارس، توجه به بهداشت عمومی آموزشگاه،جمع آوری اموال اسقاطی،ارزشیابی به موقع همکاران،استفاده درست و بهینه از امکانات آموزشگاه،رعایت اصل صرفه جویی و سایر مسائل آموزشی و پرورشی مطالبی ایراد نمود.

 

 

در ادامه جلسه معاونین اداره،کارشناسان،مدیران نیز در خصوص مسائل کاری خود به ایراد سخن پرداختند و نظرات و دید گاههای خود را در حوزه های مختلف بیان نمودند.