ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 02:15

۵۹ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان پاوه اختصاص یافت

۵۹ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان پاوه اختصاص یافت

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه گفت: مبلغ ۵۹ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی برای ۹۵ پروژه به این شهرستان اختصاص یافته است.   به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:پرویز ایده پور روز سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی پاوه که در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه گفت: مبلغ ۵۹ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی برای ۹۵ پروژه به این شهرستان اختصاص یافته است.

 

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:پرویز ایده پور روز سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی پاوه که در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، افزود: این میزان اعتبار در قالب ۱۰ فصل شامل آموزش،توسعه و عمران شهری و روستایی وعشایری،بهداشت، حمل و نقل،فرهنگ و هنر، صنایع دستی، کشاورزی، منابع طبیعی، آب و فاضلاب،دین و مذهب و فنی حرفه ای هزینه می شود.

وی اظهار داشت: اعتبارات استانی شهرستان پاوه در سال گذشته ۶۶ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال بود که بطور صددرصد تخصیص یافت.

 

وی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان پاوه خواست که به سرعت نسبت به مبادله موافقتنامه اقدام کنند.

 

شهرستان پاوه با بیش از ۶۲ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

3 پاسخ برای “۵۹ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان پاوه اختصاص یافت

  • ناشناس در تاریخ تیر 7, 1397 گفت:

    دیگر به مسیولین شهر پاوه اعتماد نداریم سه سال تمام وعده اتصال اب هانی کوان به شبکه اب پاوه را میدهند بیمارستان پاوه که قرار بود سال نود ودو به بهره برداری برسد هنوز معلوم نیست چه وقت تکمیل می شود ،این مردم شریف و متین باید تا کی به وعده های این حضرات دل خوش کنند

  • دانشجو در تاریخ تیر 6, 1397 گفت:

    خوشبحالمان

  • احمدی در تاریخ تیر 6, 1397 گفت:

    بودجه هم کم شد
    پس شما چکار می کنید؟ پارسال ۷میلیارد ریال بودجه بیشتر بوده و عملکردی ندارید امسال چکار کنند مردم با این گرانی و فقر و بیکاری و بی کسی و..