پ 09 فروردین 1403 ساعت 12:13

پروژه مهر ۹۷ در آموزش و پرورش منطقه نوسود کلید خورد

پروژه مهر ۹۷ در آموزش و پرورش منطقه نوسود کلید خورد

به گزارش سلام پاوه:عملیات اجرایی فرایند پروژه مهر ۹۷ با تمهید مقدمات لازم جهت اجرای مطلوب و با شکوه سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در آموزش و پرورش منطقه نوسود کلید خورد . رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود در گفتگو با سلام پاوه پروژه مهر را نمادی از برنامه ریزی، تحول ، مدیریت کار آمد و […]

به گزارش سلام پاوه:عملیات اجرایی فرایند پروژه مهر ۹۷ با تمهید مقدمات لازم جهت اجرای مطلوب و با شکوه سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در آموزش و پرورش منطقه نوسود کلید خورد .

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود در گفتگو با سلام پاوه پروژه مهر را نمادی از برنامه ریزی، تحول ، مدیریت کار آمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت و گامی مهم در راستای ساماندهی مطلوب نیروی انسانی ، ایجاد فضا ی شادابی و نشاط در مدارس و هم چنین ایجاد بستری مناسب برای شروع سال تحصیلی باشکوه در مدارس عنوان کرد .

منصور وهابی با اشاره به اینکه پروژه مهر فقط به بهسازی مدارس و شاداب سازی فضا های اداری و آموزش محدود نمی شود افزود : برای اجرای مطلوب این مهم نیاز به همدلی ، برنامه ریزی ، پشتکار و همکاری همه همکاران در تمامی واحد های آموزش و پرورش و اداری در قالب کار تیمی می باشد که الحمد الله این مهم در منطقه بخوبی نهادینه شده است .

وی در ادامه توانمند سازی نیروی انسانی ، نظارات کامل بر روند ثبت نام ، آماده سازی فضا های آموزش وپرورش ، توزیع متوازن رشته ای، هدایت تحصیلی دانش آموزان ، صدور ابلاغ به موقع اعضای کمیته ها (تعمیر و تجهیز ساماندهی نیروی انسانی ،نظارت و ارزیابی ، توجیه و تبلیغ و تائید صلاحیت ) را از بخش های مهم پروژه مهر دانست .

 

یک پاسخ برای “پروژه مهر ۹۷ در آموزش و پرورش منطقه نوسود کلید خورد

  • ناشناس در تاریخ تیر 4, 1397 گفت:

    اینها همه اش شعار است و عملا هیچ پروژه مهر نباشد خیلی بهتر است و عملا نیست ادارات ایران دچار شعار گرایی شده اند با شعار تمام هستند ولی در واقع تو خالی چیزی که دیگر در ایران بی اهمیت شده تحصیلات است