ج 10 فروردین 1403 ساعت 10:55

تجلیل مدیرکل ورزش و جوانان استان و نماینده اورامانات از تیم والیبال نوجوان پاوه/عکس

تجلیل مدیرکل ورزش و جوانان استان و نماینده اورامانات از تیم والیبال نوجوان پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه:عصر امروز مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و دکتر شهاب نادری نماینده مردم شریف اورامانات در محل دفتر مدیر کل از تیم والیبال دختران نوجوانان پاوه تقدیر کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ضمن ابراز رضایت و خشنودی از قهرمانی تیم والیبال نوجوانان دختر پاوه […]

به گزارش سلام پاوه:عصر امروز مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و دکتر شهاب نادری نماینده مردم شریف اورامانات در محل دفتر مدیر کل از تیم والیبال دختران نوجوانان پاوه تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ضمن ابراز رضایت و خشنودی از قهرمانی تیم والیبال نوجوانان دختر پاوه اعلام کرد با توجه به امکانات محدود در پاوه باعث افتخار است که شما ورزشکاران توانسته اید قهرمان استان را کسب کنید و به مسابقات کشوری راه پیدا کنید.

حسینی از تلاشها و پیگیریهای دکتر نادری نماینده ساعی برای ورزش اورامانات هم تقدیر نمود و اعلام کرد:ایشان بارها در محافل و مجالس همواره دغدغه و پیگیر مسائل ورزش اورامانات بوده اند که جای تقدیر دارد.

وی افزود:با توجه به ازدیاد هیئت های ورزشی در سطح استان متاسفانه آنچنان نتوانسته ایم همه هیئت های ورزشی را مورد حمایت قرار دهیم اما سعی شده است که بیشتر تمرکز ما در حوزه شهرستانها باشد.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات در این دیدار اعلام کرد،بنده چه از قبل و چه بعد از حضور در مجلس تمام تلاش و فعالیت خود را برای همه امور در حوزه انتخابیه خود از جمله ورزش داشته  و خواهم داشت.

 

شهاب نادری افزود:شاید یکی از مشکلات ضعیف ورزش شهرستانهای اورامانات حضور و عملکرد مدیران ضعیف بوده است که تا حد زیادی ورزش اورامانات را به حاشیه و کم کاری برده است.

وی ادامه داد:در تلاشیم با همکاری و همراهی وزیر ورزش و جوانان و مدیر کل محترم استان فعالیت هایی چشمگیری در سطح اورامانات در امور ورزش و جوانان داشته باشیم.

رئیس هیئت والیبال شهرستان پاوه در این دیدار به ارائه توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت تیم والیبال شهرستان پاوه و همچنین قهرمانی آنها در مسابقات استان گزارشی ارائه داد.

سمیرا سردیارانی کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی در شهرستان،هزینه بالای رفت و آمد مسابقات، عدم اسپانسر مالی و نبود خوابگاه را از مهمترین و بزرگترین مشکلات پیش روی تیم والیبال نوجوانان دختر پاوه دانست.

وی از حمایت ها مادی و معنوی و پیگیری های مجدانه نماینده مردم اورامانات و اداره کل ورزش و جوانان ، اداره ورزش شهرستان پاوه و پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه در حمایت از تیم والیبال و ورزش تقدیر و تشکر نمود.

در این دیدار آقایان احسانی رئیس شورای شهر کرمانشاه و عزیزی معاون مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ضمن تبریک به تیم والیبال نوجوانان دختر شهرستان پاوه اعلام کردند که در حد توان خود از این تیم جهت حضور در مسابقات کشوری حمایت خواهند کرد.

در این دیدار نماینده مردم پاوه و اورامانات مبلغ ۵ میلیون تومان و اداره ورزش و جوانان استان نیز حمایتهایی از جمله اهدای تجهیزات ورزشی و… به این تیم داشتند.

تیم والیبال نوجوانان دختر شهرستان پاوه در سال گذشته توانست با اقتدار قهرمان مسابقات نوجوانان استان کرمانشاه شود که اسامی آنها بدین شرح است:خانمها:شکیبا امینی ،آرینا احمدی،آلا نادری،نیایش احمدی، بیتا مرادی،پریسا ولدبیگی ،مونا امینی،طنین صالحی،کاژین علیزاده،سرشین علی محمدی،شیلا لطفی پور،روژینا عبدی و آیلین صفیعی زیر نظر مربی پرتلاش پاوه خانم سمیرا سردیارانی و دستیارش سارا پیرصنعان.