ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:32

پرسنل و قضات دادگستری پاوه با ماموستا قادری دیدار کردند/گزارش تصویری

پرسنل و قضات دادگستری پاوه با ماموستا قادری دیدار کردند/گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : اعضای شورای تأمین، ریاست، قضات و کارمندان دادگستری، اعضای شوراهای حل اختلاف و سردفتران اسناد رسمی پاوه به مناسبت هفته قوه قضاییه، با حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه دیدار کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این دیدار که اعضای شورای تأمین شهرستان هم حضورداشتند امام جمعه پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : اعضای شورای تأمین، ریاست، قضات و کارمندان دادگستری، اعضای شوراهای حل اختلاف و سردفتران اسناد رسمی پاوه به مناسبت هفته قوه قضاییه، با حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این دیدار که اعضای شورای تأمین شهرستان هم حضورداشتند امام جمعه پاوه با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان هفتم تیر را یکی از دردناکترین رویدادهای انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به تاریخ پر از فراز و نشیب انقلاب اسلامی گفت :سالهای ۵۹ و۶۰ به دلیل تهاجم رژیم بعث عراق به کشورمان و آغاز ترورهای ناجوانمردانه منافقین علیه شخصیت های کشور و مردم بی گنان از بدترین سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است .

 

حاج ماموستا ملا قادرقادری افزود: جمهوری اسلامی بیش از هر کشور  و جامعه ای مورد ظلم و هجوم تروریست ها قرار گرفته است .

وی گفت: ملت ایران در دفاع از کشور در دوران دفاع مقدس و استقامت در مقابل ترورهای ناجوانمردانه منافقین و همراهی با نظام و مسئولان همواره ثابت قدم بوده و هستند واین قابل تحسین وتقدیر است .

 

امام جمعه پاوه با اشاره به مشکلات مردم و اوضاع اقتصادی از مسئولان خواست تا بیش از پیش در رفع مشکلات مردم تلاش کنند .

 

در این دیدار رئیس دادگستری شهرستان پاوه گزارشی از عملکرد این دادگستری را ارائه داد .

 

گفتنی است قضات و کارمندان دادگستری و حاج ماموستا قادری با حضور در آرمگاه شهیدان شهرستان پاوه بار دیگر با آرمانهای شهدا و انقلاب تجدید بیعت کردند.