پ 30 فروردین 1403 ساعت 23:15

از مردم پاوه به خاطر یک دهه تأخیر دراتمام بیمارستان عذرخواهی میکنم/ گزارش تصویری

از مردم پاوه به خاطر یک دهه تأخیر دراتمام بیمارستان عذرخواهی میکنم/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت از مردم پاوه به خاطر تأخیر در اتمام و بهره برداری از بیمارستان جدید این شهرستان عذرخواهی میکنم .   به گزارش خبرنگار سلام پاوه :شهاب نادری روز پنجشنبه به هنگام بازدید وی و معاون وزیر راه وشهرسازی ازروند عملیات […]

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت از مردم پاوه به خاطر تأخیر در اتمام و بهره برداری از بیمارستان جدید این شهرستان عذرخواهی میکنم .

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :شهاب نادری روز پنجشنبه به هنگام بازدید وی و معاون وزیر راه وشهرسازی ازروند عملیات بیمارستان ۹۰ تختخوابی جدید شهرستان پاوه از نحوه پیشرفت آن بشدت انتقاد کرد و گفت این همه تأخیر در اجرای این پروژه در شأن مردم پاوه نیست .

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت حدود یک دهه است که همواره با وعده و وعید های متعدد به مردم از اتمام عملیات این بیمارستان وافتتاح وبهره برداری از آن سخن گفته اند اما هنوز هم این اتفاق نیفتاده است .

 

شهاب نادری افزود:بنده با شناختی که از مهندس علیزاده معاون محترم وزیر راه وشهرسازی دارم ایشان پیمانکار پروژه را موظف و ملزم کردند که هم پیمانکار و هم دانشگاه علوم پزشکی به موازات هم در تکمیل و تجهیز بیمارستان اقدام کنند .

 

وی افزود:اگر این دو یعنی پیمانکار ودانشگاه در کنار هم وبه موازات یکدیگر بطور جدی وبا تمام توان کار کنند قول میدهم که طی سه ماه بیمارستان تکمیل وتجیهز وبه بهره برداری برسد .

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات افزود: در این بازدید مقرر گردید هرماه بنده به اتفاق معاون محترم وزیر راه آقای علیزاده از روند اجرای کار بیمارستان پاوه بازدید کنیم یعنی در سه ماه آینده سه بار دیگر ما از روند کار بیمارستان بازدید خواهیم کرد.

 

نادری افزود: با توجه به وضعیت شهرستان و مرزی بودن آن این بیمارستان را از نیازهای اصلی واساسی مردم این شهرستان میدانم و از رسانه های و خبرنگاران در این راه درخواست همراهی بیان واقعیت ها را دارم .

 

معاون وزیر راه وشهرسازی بعد از بازدید دوساعته از بخش مختلف بیمارستان پاوه گفت این بیمارستان یک بیمارستان ۹۰ تختخوابی و ژنرال است که نیازهای تخصصی شهرستان را تأمین میکند .

 

محمد جعفر علیزاده افزود: برای تأمین این نیازها ما چهار بخش تخصصی دیدیم که شامل بخشهای تخصصی زنان و زایمان،جراحی، داخلی و کودکان و نوزدان است.

 

مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور افزود: متناسب با نیازهای روز تغییراتی را در بخشهای مختلف این بیمارستان اعمال کردیم که اینجا ۱۲ تخت مراقبتهای ویژه CCU , acu و nacu که nacu بشدت نیاز است .

 

معاون وزیر راه وشهرسازی افزود: بخش زایمان را تغییر دادیم به LDA وبخش اورژانس،در مانگاه، کلینیک ها تخصصی وفوق تخصصی اینجا پیش بینی شده است .

 

علیزاده گفت: باتوجه به پیگیریهای مستمر و مجدانه نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی و بررسی های انجام شده اتمام و بهره برداری از این بیمارستان به عنوان یک ضرورت و نیاز اساسی منطقه عنوان شد.

 

وی افزود: این پروژه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اجرا میشود براساس جلسات ونشستهای متعدد و مستمر در استان و مرکز ضروت بازدید از پروژه و از نزدیک در جریان قرارگرفتن روند اجرای طرح و نحوه پیشرفت آن مورد تأکید قرار گرفت.

 

مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور افزود: بعد دوساعت بازدید از پروژه خوشبختانه زیر ساخت های اصلی انجام شده است .

 

علیزاده افزود طبق جمعبندی ماپس از این بازدید مقرر شد پیمانکار ظرف مدت سه ماه عملیات را تکمیل کند تا مرحله تحویل موقت و همزمان دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تجهیز بیمارستان اقدام نماید.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: تصمیم گرفته شد در این سه ماه هر ماه یکبار این تیم متشکل از بنده ونماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ومسئولان دانشگاه وادراه کل راه وشهرسازی از پروژه بازدید داشته باشیم .

 

وی افزود در صورتی که عملیات طبق زمانبندی ما پیش نرفته باشد قطعا تصمیم دیگری اتخاذ خواهیم کرد .

 

مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور در خصوص تأمین اعتبار برای اتمام این پروژه گفت خوشبختانه توانستیم اعتبار مورد نیاز طرح را تأمین کنیم هم اعتبار تأمین شده هم تخصیص داده شده است.

 

گفتنی است بیمارستان پاوه در سال ۱۳۸۸ کلنگ زنی شده است و نزدیک به یک دهه است که هنوز تکمیل نشده است و با پیگیری های نماینده مردم پاوه و اورامانات روند تکمیل آن تسریع پیدا کرده است . و امیدواریم با تعهدی که معاون وزیر و مدیران کل به نماینده و مردم دادند این بیمارستان در سه ماه آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

یک پاسخ برای “از مردم پاوه به خاطر یک دهه تأخیر دراتمام بیمارستان عذرخواهی میکنم/ گزارش تصویری

  • تقدیم به کاک شهاب عزیز در تاریخ خرداد 31, 1397 گفت:

    ‍ ڕۆجیار تۆریان جە ئاتەشگاوە
    شاهۆ خەفەتا، هەم دەورە داوە
    سێملە دیسان تەمێ پۆژناوە
    ویمیر چەمەڕان بە تەمەنناوە
    ئاخ قرچەو دڵی بە سەر نماوە
    بە دەسا عەشقی یاوە فریاوە

    پاییز کاروانش یاوان زمسانی
    سەختا تێکەڵی سەرڐی و خەزانی
    خەفەت بە ناوەخت ئاما مێمانی
    بێدەنگ مەرڐە بۆ سحروو دەرمانی
    ناڵەو خەمی بەی بە لاوەلاوە
    بە دەسا عەشقی یاوە فریاوە

    بوڵبوڵێ تاسەی سەرڐای بەرڐێنێ
    ئاواتێ بێ ناز چێگە مەرڐێنێ
    دەسێ ئۆمێڐی بێ تۆ سەرڐێنێ
    چێوێو فرە بۆ تازە دەرڐێنێ
    شەوێ بێ کەسی حەر مەبڕیاوە
    بە دەسا عەشقی یاوە فریاوە

    ئاخ ساڵە سەرڐی زمسانیش نەبۆ
    نەبیەیت شکەنجەو هجرانیش نەبۆ
    یاڐوو تەماشەیت قوربانیش نەبۆ
    خەموو بێ کەسی مێمانیش نەبۆ
    ئەر پەی دڵ وەشی ساتێ بیاوە
    بە دەسا عەشقی یاوە فریاوە

    بەگیانت چێگە دڵتەنگی سەختا
    پەی ئی گرد خەما وەر پەنگی سەختا
    پڕوزیای دەروون دڵ سەنگی سەختا
    چەنی تەنیایی هامڕەنگی سەختا
    کەی دەوا یاوۆ جە مەسیحاوە
    بە دەسا عەشقی یاوە فریاوە

    دەنگێ دڵوەشی لاڵێ بیێنێ
    ڕەنگێ ئۆمێڐی کاڵێ بیێنێ
    شەربەتێ ژیوای تاڵێ بیێنێ
    چەمێ گیرووڐەو خاڵێ بیێنێ
    مەرهەمێ بارە بە زامێ ساوە
    بە دەسا عەشقی یاوە فریاوە

    یاوە بێ واڐەن زامەکەی کاری
    تاکەی پڕووزیای بە ئێنتێزاری
    گۆناحا زەجروو دڵەی بیماری
    زمسانی بەسە راکێ وەهاری
    سەرڐی هجرانی خەمش وەرداوە
    بە دەسا عەشقی یاوە فریاوە

    تا تۆ بەی من و نیمە گیانێوا
    چەم بە تەماوە شێتە هانێوا
    ژیوای سەرتاپاش گرڐ بەهانێوا
    دڵ حەر بە تەمای شنەی یانێوا
    گۆڵێ دڵوەشی کەی تنگیاوە
    بەدەسا عەشقی یاوە فریاوە

    پێوەنوو چەما من و تۆ وەشا
    دیڐەم تەوافی عەنبەر بۆ وەشا
    ناوەختێ سەردەی وە گڵکۆ وەشا
    شەوبۆ بوەو تۆ شەو و ڕۆ وەشا
    بوەو تۆ ژیوای مارۆ هەواوە
    بە دەسا عەشقی یاوە فریاوە

    دەسێم با بوەو دەسا تۆ گێرا
    مەژگم جەتاڵی ئی خەما سێرا
    حەرئیسە بەیەو بەگیانت دێرا
    زەجرم وەسێشا بۆرێوە خێرا
    شنەو زڵفاو تۆ بابەی جە ڕاوە
    بە دەساعەشقی یاوە فریاوە

    خەمیارهەورامی