ج 31 فروردین 1403 ساعت 08:42

طرح احداث زندان اورامانات کلید خورد

طرح احداث زندان اورامانات کلید خورد

به گزارش سلام پاوه:با پیگیری و رایزنی های دکتر شهاب نادری زندان اورامانات در مساحت ۵ هکتار و با بودجه ۷۰ میلیارد ریال در سه راهی بیاشوش احداث خواهد شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:با هماهنگی و پیگیریهای دکتر شهاب نادری نماینده مردم شریف اورامانات،مهندس کولانی مدیرکل منابع طبیعی استان،بیگلری مدیرکل زندانهای استان مکانیابی جهت […]

به گزارش سلام پاوه:با پیگیری و رایزنی های دکتر شهاب نادری زندان اورامانات در مساحت ۵ هکتار و با بودجه ۷۰ میلیارد ریال در سه راهی بیاشوش احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:با هماهنگی و پیگیریهای دکتر شهاب نادری نماینده مردم شریف اورامانات،مهندس کولانی مدیرکل منابع طبیعی استان،بیگلری مدیرکل زندانهای استان مکانیابی جهت احداث زندانی مختص شهرستانهای پاوه،جوانرود،روانسر و ثلاث باباجانی بعنوان زندان اورامانات در چند نقطه سه راهی بیاشوش کلید خورد.

نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در این خصوص افزود:با توجه به اینکه زندان ها بیش از ظرفیت های قانونی زندانی دارند و تحمل ظرفیت چندین برابری در داخل زندان ها مشکلات اخلاقی ایجاد کرده است،نیاز است برای حل این مشکل زاندانی به مرکزین اورامانات در سه راهی بیاشوش احداث شود.

نادری افزود:درحال حاضر متاسفانه تعداد زندان ها با میزان زندانیان در کشور به هیچ عنوان همخوانی ندارد و با توجه به اینکه اکثر زندانیان منطقه اورامانات بیشتر بخاطر مسایل مهریه و مالی در زندان بسر میبرند و زندانی در اورامانات وجود ندارد که جوابگو باشد به این فکر افتادیم که زندانی در این محل احداث شود.

شهاب نادری ادامه داد:برای حل این مشکل به ناچار برای رفاه حال زندانیان و خانوادهایشان هماهنگی لازم رو با مسئولین عزیز کشوری و‌ استانی بعمل آوردیم که در محل سه راهی بیاشوش که در مرکز اورامانات قرار دارد زندانی بعنوان زندان اورامانات در مساحت ۵ هکتار و با بودجه ۷۰ میلیارد ریالی که اختصاص داده شده است این زندان احداث گردد.

وی در پایان افزود:؛باید برای کاستن زندانیان زیرساخت ها را به لحاظ فرهنگی به روز کرده و تنگناهای اقتصادی در کشور و منطقه برطرف شوند تا از آسیب های اجتماعی کاسته شود.