پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:23

امام جمعه نوسود:استکبار جهانی مسبب مشکلات جهان اسلام است

امام جمعه نوسود:استکبار جهانی مسبب مشکلات جهان اسلام است

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا: امام جمعه شهر مرزی نوسود از توابع شهرستان پاوه گفت: مسبب اصلی مشکلاتی که امروز گریبان عراق و جهان اسلام را گرفته استکبار جهانی است. به گزارش سلام پاوه ماموستا ملا حسین عینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امریکا به وسیله […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا: امام جمعه شهر مرزی نوسود از توابع شهرستان پاوه گفت: مسبب اصلی مشکلاتی که امروز گریبان عراق و جهان اسلام را گرفته استکبار جهانی است.

به گزارش سلام پاوه ماموستا ملا حسین عینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امریکا به وسیله ایادی خود اقدام به ایجاد اختلاف مذهبی و قومی در بین امام جمعه نوسودمسلمانان کرده و با این حرکت هم جان، هم مال و سرمایه مسلمانان را نابود می کند.

وی با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش که توسط امریکا و نوکرانش در منطقه حمایت می شود موجب نآرامی در سوریه وعراق و کشتار مردم بیگناه این کشورها شده است.

وی اظهار کرد: ما این حرکات را بشدت محکوم می کنیم و هر برنامه ای در راستای اختلاف بین مسلمانان اعم از شیعه و سنی و ایجاد نآرامی و کشتار مردم و خشن نشان دادن چهره اسلام و مسلمانان و در جهت تضعیف اسلام و مسلمانان باشد از طرف هر گروهی که باشد محکوم کرده واعلام می کنیم که این گونه افراد و گروهها از اسلام و مسلمانان نبوده و نیستند.

ماموستا عینی تصریح کرد: پشت پرده تمام این حرکات و نآرامی ها امریکا و فرزند ناخلفش رژیم صهیونیستی است زیرا که آنان تحمل آرامش، برادری و اقتدار مسلمانان را تحت هیچ شرایطی نداشته و ندارند لذا با بهانه جویی های مختلف در صدد ناآرام کردن کشورهای اسلامی و به جان هم انداختن مسلمانان بوده وهستند.

امام جمعه نوسود افزود: ملت مسلمان ایران همواره مسبب و راهنمای خیر و خوشی و صلح و آرامش و وحدت و تفاهم برای مسلمانان در اقصی نقاط جهان بوده وهست و این بار هم در این برهه حساس با حفظ وحدت، هوشیاری وآگاهی اجازه نخواهند داد دشمنان در بین آنان رخنه کنند.