ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 06:23

گزارش تصویری از اجرای تئاتر کمدی “شریف و ئه وین” در پاوه

گزارش تصویری از اجرای تئاتر کمدی “شریف و ئه وین” در پاوه

به گزارش سلام پاوه : تئاتر کمدی و شاد “شریف و ئه وین” در دومین شب اجرای خود به روی صحنه رفت . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : تئاتر کمدی “شریف و ئه وین ” به کارگردانی خانم نرمین گیوچی کاری از انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه برای دومین شب متوالی […]

به گزارش سلام پاوه : تئاتر کمدی و شاد “شریف و ئه وین” در دومین شب اجرای خود به روی صحنه رفت .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : تئاتر کمدی “شریف و ئه وین ” به کارگردانی خانم نرمین گیوچی کاری از انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه برای دومین شب متوالی با استقبال علاقمندان به روی صحنه رفت.

در این نمایش طنز و مفرح مهران حسینی، مسرور مهدیانی،فرشید صحرایی، زانکو محمدی، آروین کیخسروی ، آسو حمزه ، ماریا فتاحی  به ایفای نقش پرداختند .این نمایشنامه با کارگردانی و نویسندگی نرمین گیوچی و همراهی شهریار انصاری مدیر انجمن نمایش پاوه برگزار شد.

این نمایش شاد و زیبا که با موسیقی نیز همراه است  در روزهای ۳۱ خرداد و اول و دوم تیرماه از ساعت ۲۱:۳۰ به روی صحنه خواهد رفت و علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به نوشت افزار بابک رحیمی یا درب ورودی سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه نمایند.

 

گزارش تصویری 

یک پاسخ برای “گزارش تصویری از اجرای تئاتر کمدی “شریف و ئه وین” در پاوه

  • کامران شفیعی در تاریخ خرداد 30, 1397 گفت:

    با سلام شهریار انصاری همه اش از بازیگران جدید استفاده میکنه مثل من فکر بازیگران قدیم نیست هر بازیگر جدید میاد ثبت نام بازیگری کنه فرداش میزارش توی نمایش باید هر کس میاد ثبت نام تئاتر کنه باید یک سال دوره تئاتر ببینه بعد نمایش بازی کنه نمایش بازی کردن الکی نیست باید اول دوره تئاتر را ببینند بعد ببخشید این حرف را میزنم زانکو و آرتین و ماریا و حمزه تازه ثبت نام تئاتر کردند زود شهریار ازشون استفاده کرده باید یک سال دوره تئاتر ببینند و بعد بازی کنند و یک انتقاد دیگه داشتم دختر شهریار انصاری نمی نمی دونه نمایش چیه و دوره تئاتر ندیده شهریار توی نمایش ازش استفاده میکنه با تشکر هنرمند قدیمی تئاتر کامران شفیعی