س 28 فروردین 1403 ساعت 13:22

اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۴سال منطقه پنج کشور در پاوه برگزارشد /عکس

اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۴سال منطقه پنج کشور در پاوه برگزارشد /عکس

به گزارش سلام پاوه : اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال زیر چهارده سال منطقه پنج کشور در زمین ورزشی روستای نسمه شهرستان پاوه برگزارشد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بابک صمدیان در حاشیه تمرینات استعدادهای ملی زیر چهارده سال منطقه پنج کشور گفت استعدادیابی فوتبالیستهای زیر چهارده سال کشور برای اولین بار توسط […]

به گزارش سلام پاوه : اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال زیر چهارده سال منطقه پنج کشور در زمین ورزشی روستای نسمه شهرستان پاوه برگزارشد .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بابک صمدیان در حاشیه تمرینات استعدادهای ملی زیر چهارده سال منطقه پنج کشور گفت استعدادیابی فوتبالیستهای زیر چهارده سال کشور برای اولین بار توسط فدراسیون اجرا میشود .

وی افزود: این طرح استعدادیابی در ۹ منطقه کشور اجرامیشود که استان کرمانشاه به همراه به همراه استانهای همدان،کردستان،ایلام و لرستان منطقه پنج کشور هستند.

سراستعداد یاب منطقه پنج کشور بابیان اینکه این اردوهای در طول سال در ۹ منطقه کشور برگزارمیشود که در هر ماه سه روز به طول می انجامد.

صمدیان افزود: در اردوی پاوه بیش از یکصد بازیکن مستعد از استانهای کرمانشاه،همدان،ایلام،کردستان ولرستان حضور دارند که از سه اردوی قبلی غربال شده اند که تمرینات یکنواخت ویکسانی که فدراسیون طراحی کرده است به مدت سه برگزارشد .

وی افزود: در این اردو شش بازیکن از استان کرمانشاه حضور دارند که یکی ازاین شش بازیکن از شهرستان پاوه میباشد .

سراستعدادیاب منطقه پنج کشور افزود: در مرداد ماه طبق برنامه زمانبندی شده فدراسیون این ۹ منطقه به اضافه تیم ملی ۱۰ تیم میشوند و با هم مسابقه میدهند .

وی گفت: در آن مسابقات مربیان تیم ملی،استعدادیابهای کشوری،مسئولان فدراسیون،کمیته جوانان وخود استاد معینی حضور دارند وبازیکنان رابطور کامل رصد میکنند واز بین آنها بهترینها را برای تیم ملی دعوت میکنند.

صمدیان افزود: این روال بطور مرتب ومستمر ادامه دارد وبازیکنان مستعد از مناطق مختلف کشور میتوانند با انجام این پروسه منطقه ای به تیم ملی راه پیدا کنند.

وی با مثبت ارزیابی کردن اردوی پاوه از میزبانی این شهرستان و روستای نسمه وبه خصوص دهیار روستا آقای سابق حسنی به خاطر میهمانی نوازی و امکانات خوب برای ملی پوشان قدردانی کرد .

رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه هم گفت: استان کرمانشاه به عنوان پایلوت منطقه پنج کشور در زمینه استعدادیابی زیرچهارده سال است افزود از این تاریخ به بعد ما هرماه این استعدادیابی را داریم .

محبی با بیان اینکه امروز کرمانشاه در سطح تیم ملی وباشگاههای برتر کشور بازیکنان مطرحی همچون کاوه رضایی،بختیار رحمانی وشهاب کرمی را دارد افزود با برگزاری این اردوها در آینده شاهد هر چه بیشتر مطرح شدن جوانان این دیار در رده های مختلف تیم ملی خواهیم بود .

وی با تحسین از میزبانی شهرستان پاوه از استعدادهای زیر چهارده سال منطقه پنج کشور گفت این شهرستان با توجه به آب وهوای عالی وامکانات خوب از جمله زمین چمن ظرفیت وپتانسیلهای خوبی حتی برای میزبانی تیمهای ملی وباشگاههای برتر کشور هم دارد .

دهیار نسمه با اظهار خرسندی از میزبانی این اردو هدف از این کار را مورد توجه قراردادن استعدادهای فوتبالی شهرستان ومعرفی توانمندی وظرفیتهای شهرستان برای میزبانی تیمهای دیگر کشوری عنوان کرد .

سابق حسینی برگزاری این اردو را درافزایش مهارت ودانش جوانان ومربیان این شهرستان بسیار حائز اهمیت دانست وگفت آینده فوتبالی این شهرستان با بهره گرفتن از حضور این مربیان وجوانان ملی پوش شکل خواهد گرفت.

وی افزود با توجه به اینکه بضاعت شهرستان بسیار کم است اما در میز بانی از ملی پوشان نهایت سعی وتلاش خود مان را حتی در حد یک لول ملی انجام دادیم که خوشبختانه مربیان وبازیکنان حاضر در اردو بسیار راضی بودند .

حسینی گفت: علی رغم محدویتهای یک شهرستان مرزی ما با همراهی وهمکاری مردم روستای نسمه ومسئولان شهرستان به شهادت مربیان وبزیکنان حاضر در اردو میزبان شایسته ای باشیم.

 

یک پاسخ برای “اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۴سال منطقه پنج کشور در پاوه برگزارشد /عکس

  • پاوه در تاریخ خرداد 29, 1397 گفت:

    البته که آقای محبی(رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه) در مورد میزبانی از تیمهای ملی مزاح فرمودن و خوشحال میشیم بدونیم این امکانات خوب دقیقا منظورشون چی بوده ؟؟؟ تو این عکسا که هیچ امکانات اولیه ای هم دیده نمیشه چه برسه به میزبانی تیمهای لیگ برتر و ملی.