ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:00

ساخت و تکمیل سه واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد باینگان

ساخت و تکمیل سه واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد باینگان

به گزارش سلام پاوه:رئیس کمیته امداد امام خمینی باینگان از ساخت و تکمیل منازل مسکونی سه خانوار مددجو در منطقه زلزله زده باینگان خبر داد. ابراهیم یوسفی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن ارائه گزارشی از پروژه ساخت واحد های مسکونی اعلام کرد،کمیته امداد امام خمینی باینگان مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال برای تکمیل ساخت آنها […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس کمیته امداد امام خمینی باینگان از ساخت و تکمیل منازل مسکونی سه خانوار مددجو در منطقه زلزله زده باینگان خبر داد.

ابراهیم یوسفی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن ارائه گزارشی از پروژه ساخت واحد های مسکونی اعلام کرد،کمیته امداد امام خمینی باینگان مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال برای تکمیل ساخت آنها کمک کرده است.

وی افزود:در پی زلزله سال گذشته در استان کرمانشاه ۴۲ منزل مسکونی مددجویان باینگانی آسیب دیده است.

یوسفی با بیان اینکه این نهاد برای تسریع در ارائه خدمت به خانوارهای تحت حمایت آسیب دیده از زلزله پرونده تشکیل داده، افزود: پرونده ۲۸ منزل تخریبی و ۱۴ منزل مسکونی تعمیری به منظور دریافت تسهیلات دولتی به بنیاد مسکن و بانک های عامل معرفی و ارجاع داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه کار ساخت و تعمیرات تمامی این منازل آغاز شده است، بیان کرد: کار ساخت سه واحد از این منازل مسکونی هم اکنون در مراحل پایانی است.

رئیس کمیته امداد باینگان عنوان کرد: کمیته امداد نیز در کنار تسهیلات دولتی ۱۰ میلیون تومان اعتبار برای کمک به تکمیل ساخت هر یک از این منازل مددجویی اختصاص داده است.

وی ادامه داد: این نهاد پس از اسکان خانوارهای تحت حمایت در منازل جدید برخی از لوازم ضروری منزل نیز به این خانوارها اهدا می کند.

گفتنی است هم اکنون ۹۵۰ خانوار نیازمند در بخش باینگان از توابع شهرستان پاوه تحت حمایت کمیته امداد هستند که زلزله آبان ماه سال گذشته نیز آسیب های زیادی به خانوارهای محروم این بخش وارد کرده است.

3 پاسخ برای “ساخت و تکمیل سه واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد باینگان

  • شهروند در تاریخ خرداد 24, 1397 گفت:

    نوشتن کلمات مهم است

  • فرزندشهید در تاریخ خرداد 23, 1397 گفت:

    لطفا از بنیادشهیدپاوه بنویسید که بین خانواده ها ی شهدا فرق میگذارد و میخواهد برای انجام کاری بهش التماس کنید.ممنون

  • شهروند در تاریخ خرداد 23, 1397 گفت:

    لطفا اینستاگرامو درست بنویسین ٬ ویرایشش کنید