ج 10 فروردین 1403 ساعت 03:18

اجرای سه پروژه در راستای ارتقای سطح ایمنی و بهداشت شهر

اجرای سه پروژه در راستای ارتقای سطح ایمنی و بهداشت شهر

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه از اجرای پروژه‌هایی در شهر پاوه با هدف ارتقای سطح ایمنی و بهداشت شهر خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛ علی‌محمد میری ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: اولین پروژه که به منظور جلوگیری از آبگرفتگی و دفع بهداشتی آب‌های سطحی و هدایت هر چه بهتر آنها در حال انجام […]

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه از اجرای پروژه‌هایی در شهر پاوه با هدف ارتقای سطح ایمنی و بهداشت شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛ علی‌محمد میری ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: اولین پروژه که به منظور جلوگیری از آبگرفتگی و دفع بهداشتی آب‌های سطحی و هدایت هر چه بهتر آنها در حال انجام است، لوله‌گذاری جوی مارفت که اصلی‌ترین کانال دفع آبهای سطحی شهر است با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال می‌باشد.علی محمد میری

 

شهردار پاوه بیان داشت: با توجه به مشکل آبگرفتگی جوی مذکور و نفوذ آبهای سطحی به املاک مجاور و ایجاد مشکلات متعدد برای شهروندان و اهتمام شهرداری به حل این معضل، عملیات لوله گذاری جوی مذکور در دستور کار قرار گرفت و اکنون با پیشرفت ۸۰ درصدی (۴۰۰ متر با نیم‌لوله به قطر ۶۰ سانتیمتر) در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

 

میری افزود: لوله گذاری این خیابان از نوع کاروگیت دو جداره بوده و امیدواریم با این اقدام از نفوذ آب‌های سطحی به داخل املاک واقع در مسیر جلوگیری شده و خطرات ناشی از آن از بین برود.

 

وی دومین پروژه را دیوارسازی و پیاده‌رو سازی در خیابان امام شافعی (روبروی کانون قلم‌چی) عنوان و گفت: این بخش از خیابان مذکور فاقد پیاده‌رو و به صورت پرتگاهی به ارتفاع حداقل ۵ متر بود و گذر عابر پیاده از داخل خیابان صورت می‌گرفت که این امر سلامت و ایمنی عابرین را به خطر می‌انداخت و لازم بود در خصوص آن تدابیری اندیشیده شود.

 

شهردار پاوه در ادامه ضمن بیان اینکه سومین پروژه، بازسازی سرویس‌های بهداشتی پارک شهید کاظمی است گفت: با عنایت به اینکه سرویس‌های بهداشتی پارک مذکور به مرور زمان در اثر فرسودگی به فضایی غیر قابل استفاده و غیر بهداشتی تبدیل شده بودند و لزوم دسترسی شهروندان به سرویس بهداشتی مناسب در مکان مذکور، بازسازی آنها با هدف بهبود کیفی فضاهای بهداشتی موجود در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

 

وی از اجرای همسان‌سازی پیاده‌روهای خیابان امام خمینی و همزمان با آن، اصلاح ورودی کوچه‌های منتهی به پیاده‌رو و آزادسازی پیاده‌روها در عرض و در نهایت تعریض آن‌ها، بازسازی پیاده‌رو ورودی شهرک فرهنگیان، ادامه احداث جاده بالادست، احداث میدان در سه‌راهی فرهنگیان و دیوارسازی در چند نقطه شهر به عنوان دیگر پروژه‌های در حال اجرای شهرداری نام برد.

 

 

 

 

 

 

 

یک پاسخ برای “اجرای سه پروژه در راستای ارتقای سطح ایمنی و بهداشت شهر

  • ساسان نقی زاده در تاریخ خرداد 20, 1397 گفت:

    خسته نباشید خدمت کلیه پرسنل زحمت کش شهرداری و در راس آنان شهردار محترم که برای آبادانی شهرمان نهایت تلاششان را انجام میدهند.