ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:04

جذب اعتبار ساخت یک مدرسه در سریاس پاوه/ اقدام فوری برای بهسازی جاده میرعبدلی

جذب اعتبار ساخت یک مدرسه در سریاس پاوه/ اقدام فوری برای بهسازی جاده میرعبدلی

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی  روز جمعه در شهرستان پاوه حاضر شد و از چند روستای این شهرستان بازدید کرد و مشکلات آنها را بررسی کرد. پیگیری شهاب نادری برای ساخت مدرسه جدید روستای شمشیر پاوه  به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شهاب نادری در جمع […]

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی  روز جمعه در شهرستان پاوه حاضر شد و از چند روستای این شهرستان بازدید کرد و مشکلات آنها را بررسی کرد.

پیگیری شهاب نادری برای ساخت مدرسه جدید روستای شمشیر پاوه 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شهاب نادری در جمع مردم روستای شمشیر پاوه حاضر شد و پیگیری وضعیت جاده و مدرسه این روستا شد.

 

وی در تماس تلفنی با نظری مدیرکل نوسازی استان کرمانشاه خواستار توضیح در خصوص وضعیت ساخت مدرسه روستای شمشیر شد.

 

نادری با تاکید بر آغاز ساخت مدرسه جدید این روستا از نظری مدیرکل نوسازی استان خواست این موضوع سریعا انجام شود.

وی همچنین در گفتگو با رئیس اداره راه و شهرسازی و مدیرکل این سازمان بر اقدام فوری در ساماندهی جاده این روستا قول مساعد گرفت.

 

 

جاده روستای میرعبدلی در چند روز آینده بهسازی می شود

دکتر شهاب نادری همچنین به دعوت اهالی روستای میرعبدلی و آقای دانا محمدی از کار آفرینان برتر این روستا در جمع مردم این روستا حضور پیدا کرد.

شهاب نادری در نماز جمعه این روستا شرکت کرد و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و اقدام اخیر آمریکا در انتقال سفارت خود به قدس شریف به بیان سخنانی در زمینه فعالیتهای انجام شده و موضوع توسعه روستایی و تاکید بر اقدام سریع بر بهسازی جاده روستای میرعبدلی پرداخت. و مسئولان راهداری شهرستان و استان قول مساعد و فوری برای آن را دادند که در چند روز آینده عملیات بهسازی این مسیر آغاز می شود.

وی گفت بنده وارث مشکلات فروانی در سطح اورامانات هستم و نباید همه انتظار داشته باشند تمام مشکلات را یک تنه حل و فصل کنم و باید در این زمینه همه مسئولان و خود مردم کمک و یاور رفع مشکلات باشند.

نادری با بیان اینکه بنده شرمنده مردم اورامانات و شهرستان پاوه و روستائیان عزیز هستم که بدلیل حجم بالای کاری و پیگیری مطالبات مردم مجبور هستم بیشتر در تهران و مجلس دنبال محقق شدن مشکلات مردم باشم و نتوانسته ام بیشتر و حضوری در جمع مردم باشم گفت : باور بفرمایید حضور بنده در تهران برای منطقه بسیار مفید تر می باشد چون اگر یک دقیقه زمان را از دست دهم در حق مردم اورامانات ظلم می شود. و باید از نزدیک پیگیر باشم.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات راه روستایی میرعبدلی را مناسب نداست و از مسئولان مربوطه خواست سریعا در این زمینه اقدام عاجل نمایند.

شهاب نادری مبلغی بالغ بر ۲ میلیون تومان را به مسجد روستا کمک کرد و تجهیزات ورزشی از جمله توپ و… را نیز به ورزشکاران روستا اهدا کرد.

نادری به موضوع منابع طبیعی روستا ورود کرد و خواستار برادری و همدلی اهالی روستا و رفع کینه و کدورت و کمک به توسعه آن شد و ادارات بنیاد مسکن و منابع طبیعی را مسئول کرد که برای ساخت و ساز منازل این روستا با همکاری اهالی روستا اقدام کنند.

نادری همچنین بیش از ۱۵۶ سبد غذایی را برای کمک به اهالی محروم این روستا در نظر گرفت .

وی همچنین پیگیر رفع مشکل آنتن دهی شبکه موبایل و وضعیت اینترنت این روستا شد.

در این بین اهالی روستا نیز رودرو مشکلات را با نماینده مردم پاوه و اورامانات مطرح کردند.

در ابتدای سخنان نماینده اورامانات در نماز جمعه روستای میرعبدلی دانا محمدی مشکلات و معضلات و درخواستهای اهالی روستا را مطرح کرد.

وی موضوع عدم آنتن دهی موبایل ، زمین ورزشی روستا ، موضوع منابع طبیعی ، ساخت و سازهای روستای و… را تشریح کرد.

 

جذب اعتبار ساخت یک مدرسه در سریاس پاوه

 

شهاب نادری در ادامه بازدید های خود از روستاهای شهرستان پاوه در جمع ریش سفیدان و اهالی شهرک سریاس پاوه حضور پیدا کرد.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در این نشست ابتدا موضوع مشکل بی آبی سریاس را بررسی کرد و با تماس با مهندس شوهانی مدیرکل آبفای روستایی و همچنین رئیس آبفای روستایی کل کشور قول مساعد تحویل لوله و امکانات تجهیز چاه آب این روستا و تکمیل پروژه آبرسانی به روستا برای رفع مشکل بی آبی سریاس را گرفت . و مسئولان در آینده نزدیک با بازدید از چاه آب و طراحی نقشه و همچنین تحویل لوله و امکانات تجهیز این آقدام را عملیاتی و به بهره برداری می رساند.

 

وی همچنین موضوع تردد روستایی به منطقه مرخیل و مشکلات اهالی چند روستا در این زمینه پرداخت و با مسئولان مربوطه تماسهایی را برای کمک کردن هرچه بیشتر به مردم برقرار و قول همکاری و مساعدت لازم را گرفت.

 

نادری همچنین با تماس با دکتر مهراله رخشانی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مطرح کردن مشکلات آموزشی روستای سریاس اعتبار ساخت یک مدرسه را در شهرک سریاس جذب کرد.

 

دکتر رخشائی قول سریع و فوری را برای ساخت یک مدرسه در سریاس داد و گفت مکاتبات لازم را از طریق آموزش و پرورش و سازمان نوسازی استان انجام شود و قطعا این کار انجام خواهد شد.

 

شهاب نادری همچنین اجرای فاز دوم طرح هادی روستا و بهسازی ورودی سریاس را پیگیری و قول انجام آن را در روزهای آینده گرفت.

 

در این نشست جبار حسینی دهیار سریاس نیز قبل از سحنان نماینده مشکلات این روستا را از جمله آب شرب ، فضای آموزشی ،ورودی روستای سریاس   موضوع اجرای فاز دوم طرح هادی روستا را … مطرح کرد.

 

5 پاسخ برای “جذب اعتبار ساخت یک مدرسه در سریاس پاوه/ اقدام فوری برای بهسازی جاده میرعبدلی

  • ناشناس در تاریخ خرداد 20, 1397 گفت:

    جناب نادری بجای مدرسه سازی در اردوگاه آوارگان جنگی سریاس تلاش کند آنها را در موطن خود یعنی نواحی مرزی اسکان دهد.

  • ناشناس در تاریخ خرداد 20, 1397 گفت:

    🔺سونامی “پلاستیک‌ها”
    ایران جزو ۱۰ کشور پرمصرف ظروف “یکبار مصرف/آلودگی پلاستیکی در کشور

    🔹 تجزیه ظروف پلاستیکی و کیسه‌های یکبار مصرف در طبیعت نه تنها می‌تواند حتی تا چهار قرن طول بکشد بلکه مواد شیمیایی موجود در آن می‌تواند از طریق خاک وارد آب، گیاهان و چرخه غذایی شود و صدمات جبران‌ناپذیر بهداشتی و اقتصادی برجای بگذارد. با وجود تمام این‌ها تنها در کشور ما سالانه حدودا ۱۸۵ هزار تن پلاستیک تولید می‌شود و از این منظر جزو ۱۰ کشور پر مصرف ظروف یکبار مصرف در دنیا هستیم

    🔹آلودگی پلاستیکی که از آن به عنوان “آلودگی سفید” یاد می‌شود طی چند دهه اخیر تبدیل به یکی از معضلات زیست محیطی شده تا جایی که شعار امسال روز جهانی محیط زیست “مبارزه با آلودگی پلاستیکی” انتخاب شد.

    🔹فاطمه اکبرپور -کارشناس پسماند اداره حفاظت محیط زیست استان تهران- در گفت و گو با ایسنا، دراین باره اظهار کرد: زندگی مدرن علاوه بر رفاهی که برای انسان به همراه دارد گاه ضررهای جبران ناپذیری نصیب او می‌کند. برای مثال کیسه‌های پلاستیکی و ظروف یک‌بار مصرف نیز در این مورد صدق می‌کند. زمانی که این کیسه‌ها و ظروف، جایگزین اسلاف پارچه‌ای و کاغذی خود شدند شاید کمتر کسی فکر می‌کرد در آینده نزدیک همین جایگزین‌ها، تبدیل به یکی از معضلات اصلی محیط زیست شوند.

    🔹وی ادامه داد: پلاستیک سبک و نازک (مانند کیسه‌های پلاستیکی) به علت عدم توجیه فنی یا اقتصادی جزو مواد غیر قابل بازیافت به حساب می‌آیند و با این روند رشد، تولید و مصرف پلیمرها به ویژه محصولات پلاستیکی یکی از اساسی‌ترین معضلات جامعه بشری در حال حاضر هستند. چرا که میزان بازیافت پسماندهای پلاستیکی کمتر از یک درصد و حداقل زمان تجزیه این‌ها در طبیعت بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ سال است.

    • ناشناس در تاریخ خرداد 20, 1397 گفت:

      لطفا مطالب دکتر ولدبیگی را به این صورت منعکس نفرمایید. ایشان خود گروه دارد و قرار باشد بصورت نظر منعکس گردند رویه خوبی نیست. نمیدانم کار هرکسی هست درست نیست و از خودش بعید است.

  • احمدیان در تاریخ خرداد 19, 1397 گفت:

    سلام ضمن تشکر ازجناب نادری ودرود برجوان برترجناب محمدی الحق لیاقت بیشترازاین تقدیرهای کوچک هستش وخدا شاهده واقعا همه چی رو داری که به فکر هم ولایتی های خودش هست در صورتی که چندین ساله اصلا اونجا زندگی نمیکنه ولی بازم دغدغه فکری اونها روداره این جور ادم ها وجوان هارو توی این شهر باید بالای سرگرفت که ازکار وزندگی خودشون میزنن برای کمک ساعت ۲ شب خانواده اینجانب رفته دنبالش جهت کارهای سرم وپرستاری بدون نه گفتن حاظر شده اونجا حاظر بشه با ماشین خودش وبدون هیچ چشم داشت مالی خداروشکر که هستی

  • دوست در تاریخ خرداد 19, 1397 گفت:

    برام سوال هستش که آقای نماینده اطلاع ندارن که زمین های سریاس اردوگاه استراری بوده درزمان جنگ وهنوزه این زمین ها مال هلال احمر هستش
    ایا هیچ اطلاعی ندارید؟؟
    شما قرار بود که به ارکست وانجمن موسقی کمک کنید اون چی شد ؟؟
    بازم یک وعده دیگه