ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:26

امام جمعه پاوه: کمک به زندانیان جرائم غیرعمد وظیفه هر مسلمانی است

امام جمعه پاوه: کمک به زندانیان جرائم غیرعمد وظیفه هر مسلمانی است

به گزارش سلام پاوه  و به نقل ازایرنا امام جمعه پاوه گفت: انسان مسلمان نسبت به برادر دینی خود حقوقی دارد که ملزم به ادای آن است و کمک به زندانیان جرائم غیرعمد از جمله این حقوق است. به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز یکشنبه در […]

به گزارش سلام پاوه  و به نقل ازایرنا امام جمعه پاوه گفت: انسان مسلمان نسبت به برادر دینی خود حقوقی دارد که ملزم به ادای آن است و کمک به زندانیان جرائم غیرعمد از جمله این حقوق است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز یکشنبه در مراسم جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد پاوه و اورامانات افزود: وظیفه امام جمعه پاوه انسانی و اسلامی اقتضا می کند که به کسانی که نیازمند و درمانده اند کمک کنیم.

وی اظهار کرد: افراد خیر و متمکن باید ثروت و خوشنامی خویش را همواره از لطف وعنایت الهی بدانند وهیچگاه غافل از خداوند نشوند زیرا که اگر اینگونه شود بطور قطع و یقین خداوند این امانت خود را از آنان بازپس خواهد گرفت.

وی افزود: خیرین با کمک به نیازمندان و درماندگان، خدا را از خود راضی می کنند و طبق فرموده الهی کسانی که مال و ثروت خود را در راه خدا و رضایت او بدهند پاداش چند برابر آن را خواهند گرفت.

امام جمعه پاوه گفت: کمک به نیازمندان طبق فرموده قرآن کمتر از جهاد در راه خدا نیست لذا خیرین با بذل مال واموال خود در کمک به نیازمندان برای خود درجه و اهمیت جهاد در راه خدا را بدست می آورند.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه هم گفت: سال گذشته یک میلیارد و40 میلیون ریال کمک از سوی خیرین پاوه و اورامانات برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شد که با این مبلغ 12 زندانی آزاد شدند.

در این مراسم 650 میلیون ریال کمک توسط خیرین حاضر در مراسم برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شد.