ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:10

ممنوع بودن تردد خودرو از مسیر میدان مولوی تا میدان شهداء در روز قدس

ممنوع بودن تردد خودرو از مسیر میدان مولوی تا میدان شهداء در روز قدس

به گزارش سلام پاوه:رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه اعلام کرد به دلیل راهپیمایی روز جهانی قدس مسیر میدان شهداء تا میدان مولوی پاوه فردا ۱۸ خرداد ۹۷ مسدود و عبور و مرور در آن ممنوع می باشد. سروان عبدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن قبولی طاعات و عبادات بندگان در این ماه پربرکت اظهار […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه اعلام کرد به دلیل راهپیمایی روز جهانی قدس مسیر میدان شهداء تا میدان مولوی پاوه فردا ۱۸ خرداد ۹۷ مسدود و عبور و مرور در آن ممنوع می باشد.

سروان عبدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن قبولی طاعات و عبادات بندگان در این ماه پربرکت اظهار داشت:با توجه به آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که به نام روز قدس نامگذاری شده است و راهپیمایی همزمان آن در سراسر کشور که در شهر پاوه برگزار می شود، فردا از مسیر میدان شهداء تا میدان مولوی روز جمعه از ساعت ۷ صبح الی ۱۲ ظهر هرگونه تردد و عبور مرور خودرو در این مسیر ممنوع می باشد.

عبدی با تأکید بر حضور پرشور مردم انقلابی و همیشه در صحنه پاوه در راهیپمایی روز جهانی قدس از مردم خواست همکاری لازم را به ویژه با مأموران راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:مأموران راهور،صرفاً برای تسهیل رفت و آمد در معابر مستقر شده که در صورت عدم همکاری و پارک خودرو در مسیر یاد شده ضمن جریمه خودرو با جرثقیل به مکان دیگری حمل خواهد شد.

یک پاسخ برای “ممنوع بودن تردد خودرو از مسیر میدان مولوی تا میدان شهداء در روز قدس

  • همشهری در تاریخ خرداد 22, 1397 گفت:

    سروان عبدی سلام خواهشمند است ماشینهای را که دوطرفه پارک کرده اند نگذاریید پارک نمایند تا صد در صد مشکل ترافیک حل شود از میدان مولوی تا شهدا امتحان نمایید.