پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:55

بیش از چهار میلیارد ریال برای زیباسازی شهر روانسر هزینه می شود

بیش از چهار میلیارد ریال برای زیباسازی شهر روانسر هزینه می شود

به گزارش سلام پاوه:شهردار روانسر اعلام کرد،بیش از چهار میلیارد ریال برای زیباسازی شهر روانسر هزینه می شود. جمال ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: چهار میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال اعتبار برای عمران وزیباسازی شهر روانسر اختصاص یافته و این اعتبار برای اجرای دو پروژه هزینه می شود. وی افزود: دو میلیارد […]

به گزارش سلام پاوه:شهردار روانسر اعلام کرد،بیش از چهار میلیارد ریال برای زیباسازی شهر روانسر هزینه می شود.

جمال ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: چهار میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال اعتبار برای عمران وزیباسازی شهر روانسر اختصاص یافته و این اعتبار برای اجرای دو پروژه هزینه می شود.

وی افزود: دو میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال برای ساماندهی سراب روانسر و یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال برای توسعه و تکمیل بوستان ها و فضای سبز شهری اختصاص یافته است.

 

ابراهیمی اظهار داشت:اعتباری که برای ساماندهی سراب روانسر در نظر گرفته شده در پایین دست سراب و در اطراف بوستان شکوفه و خیابان مجتمع تجاری اورامان هزینه می گردد که در این راستا جدولگذاری،موزائیک فرش،نصب سیستم های روشنایی و نورپردازی انجام می شود.

 

شهردار روانسر گفت:یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال اعتباری هم که برای توسعه و تکمیل بوستان ها و فضای سبز در نظر گرفته شده در محوطه گوردخمه روانسر و برای اجرای جدولگذاری،سنگ فرش،بتن ریزی،سیستم های روشنایی و نورپردازی هزینه می شود.

 

ابراهیمی اضافه کرد: اجرای این پروژه ها به پیمانکاران واگذار شده و با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

 

وی یادآور شد:سال گذشته نیز چها رمیلیارد ریال در پایین دست سراب روانسر و اطراف بوستان شکوفه و دو میلیارد ریال هم برای ساماندهی اطراف گوردخمه روانسر هزینه شد.

 

شهرستان روانسر با دارا بودن جاذبه های دیدنی و گردشگری یکی از قطب های گردشگری استان و دروازه ورودی منطقه اورامانات است که در تمام ایام سال پذیرای مسافران و گردشگرانی از اقصی نقاط کشورمان است.

3 پاسخ برای “بیش از چهار میلیارد ریال برای زیباسازی شهر روانسر هزینه می شود

  • مرتضی در تاریخ خرداد 20, 1397 گفت:

    درنودشه تاجودودستگی حاکم باشه وعده ای ناپخته وبی تجربه رأس کارباشن وبامحرک ودیکته دیگران دنبال روی کنن همین وضعیت میباشه شاید هم بدتر

  • همشهری در تاریخ خرداد 14, 1397 گفت:

    افرین برهمت ودلسوزی والای شما اقای ابراهیمیواقعا شهرداری شایسته شماست واصول ابادانی وزیباسازی شهررامیدانید بعدازشهرداری شما درپاوه هیچگونه عمرانی که دروجه شهرنمودداشته باشه انجام نگرفته است چون این چندسال فقط میگویند اعتبارنیست کارهایی که صورت گرفته طرح هاوبرنامه های ناتمام شمابوده است وشورای دورسوم بوده است کوچه ای بعدشما درپاوه اسفالت نشده است قدرزرزرگرشناسد قدرگوهرگوهری

  • ناشناس در تاریخ خرداد 11, 1397 گفت:

    در نودشه هم قرار است برای زیبا سازی شهر حدود ۲۰۰ هزار تومان هزینه شود امیدواریم که در انجام این موفق باشند