ج 31 فروردین 1403 ساعت 19:33

دعوت دادستان شهرستان پاوه برای شرکت در جشن بزرگ گلریزان

دعوت دادستان شهرستان پاوه برای شرکت در جشن بزرگ گلریزان

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات در فراخوانی عمومی از همه خیرین و نیکوکاران برای شرکت در جشن بزرگ گلریزان برای کمک به خانواده های نیازمند زندانیان جرائم غیر عمد  درخواست همکاری و مشارکت کرد. در متن این […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات در فراخوانی عمومی از همه خیرین و نیکوکاران برای شرکت در جشن بزرگ گلریزان برای کمک به خانواده های نیازمند زندانیان جرائم غیر عمد  درخواست همکاری و مشارکت کرد.

در متن این دعوتنامه آمده است : احتراما ضمن ضمن قبولی طاعات و عبادات و دعای خیر در این ماه پرخیر و برکت رمضان ، به استحضار می رساند که به حول و قوه الهی انجمن حمایت زندانیان شهرستان پاوه و اورامانات در نظر دارد در روز شنبه مورخه ۱۲ خرداد ماه ۱۳۹۷ راس ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح اقدام به برگزاری مراسم جشن گلریزان جهت مساعدت و کمک به خانواده های زندانیان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که وضعیت نا مناسبی در زمینه مالی دارند نمایند.

که بدینوسیله از تمامی نیکوکاران و خیرین بزرگوار در شهرستان های پاوه ، جوانرود ، روانسر و ثلاث باباجانی و … دعوت به عمل می آید گه در این جلسه عرفانی و معنوی شرکت نموده و نسبت به جمع آوری کمک و اقدام خداپسندانه برای خانواده های نیازمند زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات اقدام و مشارکت نمایند.

گفتنی است جشن گلریزان به همت انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می شود. و امسال نیز در تاریخ شنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۳۹۷ در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه برگزار می شود .

نیکوکاران عزیزی که نمی توانند در مراسم شرکت کنند می توانند کمک های نقدی خود را به حساب ۰۱۰۵۷۱۲۳۷۴۰۰۰ شعبه بانک ملی واریز نمایند و در این امر خیر شرکت کنند.

دادستان ، جشن گلریزان