ج 10 فروردین 1403 ساعت 08:30

حذف دستگاههای اجرایی که موفق به جذب اعتبارات سال ۹۶ نشدند از اعتبارات سال ۹۷

حذف دستگاههای اجرایی که موفق به جذب اعتبارات سال ۹۶ نشدند از اعتبارات سال ۹۷

به گزارش سلام پاوه:در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان پاوه که روز گذشته در سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار شد موضوعاتی از جمله بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی سال ۹۶ به لحاظ پیشرفت فیزیکی واختصاص اعتبار در سال ۹۷ ،حذف دستگاههای اجرایی که موفق به جذب اعتبارات سال ۹۶ نشدند از اعتبارات سال ۹۷ […]

به گزارش سلام پاوه:در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان پاوه که روز گذشته در سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار شد موضوعاتی از جمله بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی سال ۹۶ به لحاظ پیشرفت فیزیکی واختصاص اعتبار در سال ۹۷ ،حذف دستگاههای اجرایی که موفق به جذب اعتبارات سال ۹۶ نشدند از اعتبارات سال ۹۷ و تأکید بر اختصاص اعتبار برای توسعه گردشگری شهرستان پاوه بررسی و تصمیصماتی اتخاذ شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: فرماندار پاوه  درجلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گفت: مدیران دستگاه‌هایی که موفق به جذب اعتبارات سال ۹۶ نشوند از اعتبارات امسال سهمی نخواهند داشت.

پرویز ایده پور فرماندارپاوه مهمترین طرح‌های شهرستان را دو پروژه تأمین آب شرب شهر پاوه از چشمه هانی کوان و بیمارستان جدید این شهر دانست و گفت: اجرای این طرح‌ها بسیار طولانی شده و اکنون بهره برداری از این طرح‌ها کام مردم این شهرستان را شیرین نخواهند کرد.

وی از اختصاص وتعیین تکلیف مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال اعتبار برای رروستا‌های فاقد دهیاری در این جلسه خبرداد.

ایده پور بااشاره به تخصیص ۴۸ درصدی اعتبارات استانی گفت:: مهمترین شاخصه اعتبارات سال ۹۶ تخصیص صدرصد اعتبارات توازن بود.

در ادامه مدیرکل دفتر امور روستائی استانداری کرمانشاه از عملکرد خوب دهیاران قدردانی کرد و گفت: در سال گذشته مبلغ ۹۱۰ میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان اختصاص یافته بود.

خسروانی ازافزایش طرح‌های گردشگری درشهرستان پاوه خبر دادو گفت:: شهرستان پاوه وبه خصوص روستا‌های آن به عنوان برند گردشگری استان نقش مهم وحائز اهمیتی در این راستا ایفا کرده اند.

در این جلسه آخرین وضعیت ۱۵۳ پروژه عمرانی مصوب سال ۹۶ با ۱۵۶ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال اعتبار به لحاظ میزان پیشرفت فیزیکی به منظور اختصاص اعتبار برای تکمیل و اتمام آن‌ها بررسی شدند.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : گفتنی است مدیران شهرستانی که موفق به جذب اعتبارات سال گذشته برای شهرستان پاوه نشده اند بدون شک می بایست از گردونه شورای اداری شهرستان پاوه حذف شوند.

یک پاسخ برای “حذف دستگاههای اجرایی که موفق به جذب اعتبارات سال ۹۶ نشدند از اعتبارات سال ۹۷

  • ناشناس در تاریخ خرداد 4, 1397 گفت:

    ان شا الله شاهد افتتاح پروژه ها باشیم