ج 10 فروردین 1403 ساعت 09:21

انتشارات ئارۆ به مدیریت عدنان مرادی مجوز فعالیت گرفت

انتشارات ئارۆ به مدیریت عدنان مرادی مجوز فعالیت گرفت

به گزارش سلام پاوه:موسسه انتشارات ئارۆ به مدیریت عدنان مرادی به صورت رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت گرفت.   عدنان مرادی در این خصوص به خبرنگار سلام پاوه گفت:هدف از تاسیس این موسسه تسریع در دریافت مجوزهای لازم برای چاپ و انتشار آثار نویسندگان و شاعران و نو قلمان منطقه می […]

به گزارش سلام پاوه:موسسه انتشارات ئارۆ به مدیریت عدنان مرادی به صورت رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت گرفت.

 

عدنان مرادی در این خصوص به خبرنگار سلام پاوه گفت:هدف از تاسیس این موسسه تسریع در دریافت مجوزهای لازم برای چاپ و انتشار آثار نویسندگان و شاعران و نو قلمان منطقه می باشد.

 

وی افزود:انتشارات ئارۆ در تمامی مراحل تایپ، تصحیح، ویراستاری، ویرایش متن، دیزاین و صفحە آرایی، درخواست شمارە شابک، درخواست فیپا، درخواست مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چاپ و انتشار در کنار نویسندگان و شاعران خواهد بود.

 

مرادی از فعایت این انتشارات جهت تبدیل پایان نامەها به کتاب،چاپ کتاب خاطرات،انشا و داستانهای دانش آموزان هم خبر داد و افزود،انتشارات ئارو در مجموعە های مختلف می تواند فرصتی برای صاحبان آثار باشد تا ایدەها و دلنوشتەهای خود را به کتاب تبدیل نمایند.

وی در پایان افزود:این انتشارات آمادە چاپ کتاب از کمترین تیراژ تا بالاترین تیراژ با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد که جا دارد از پیگیری های آقای دکتر هدایت محمودی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه که برای مجوز فعالیت این انتشارات در تمام مراحل تا حصول نتیجه بنده را همراهی نمودند تقدیر و تشکر کنم.

 

گفتنی است موسسه انتشارات ئارۆ در تاریخ ۹۷/۰۱۳۱ به شمارە مجوز ۱۳۹۴۵ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه فعالیت یافت.

.

2 پاسخ برای “انتشارات ئارۆ به مدیریت عدنان مرادی مجوز فعالیت گرفت

  • ئیبراهیم شه‌مس در تاریخ خرداد 6, 1397 گفت:

    مواره‌که‌ن کاکه‌ عه‌دنان پاوه‌یچ حه‌قوو وێشه‌ن ئێنتشاراتش بۆ. ئیشه‌ڵڵا بۆ مایه‌و خزمه‌تی په‌ی نویسه‌را و شاعێراو هه‌ورامانی.

  • سەیێڐڕەحمان مەحموودی در تاریخ خرداد 4, 1397 گفت:

    مۆارەکەن کاک عەدنان بە حەتم نەشروو ئاساری بە دەسووجەنابیتان ئەنگیزە مەوزۆ لێ ئەنجۆمەنانوو ئەدەبی و شاعێرێ و نووسەرێ و مەنتەقەی ئیشااڵڵە تەغیر ومتەحەوڵێ جە فەرهەنگ و ئەدەبیات ئیجاڐ مەکریۆ