ج 31 فروردین 1403 ساعت 14:29

نشست آموزشی بهداشت محیط در کارگاه‌های قنادی و شیرینی پزی در پاوه برگزار شد‌

نشست آموزشی بهداشت محیط در کارگاه‌های قنادی و شیرینی پزی در پاوه برگزار شد‌

به گزارش سلام پاوه : به همت شبکه بهداشت و درمان پاوه نشست آموزشی بهداشت محیط در کارگاه‌های قنادی و شیرینی پزی در مرکز بهداشت شهرستان پاوه برگزار شد‌. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : صبح امروز با حضور متصدیان و کارکنان شیرینی سراها و کارگاه های قنادی شهر پاوه در محل مرکز بهداشت شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه : به همت شبکه بهداشت و درمان پاوه نشست آموزشی بهداشت محیط در کارگاه‌های قنادی و شیرینی پزی در مرکز بهداشت شهرستان پاوه برگزار شد‌.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : صبح امروز با حضور متصدیان و کارکنان شیرینی سراها و کارگاه های قنادی شهر پاوه در محل مرکز بهداشت شهرستان نشستی آموزشی برگزار گردید.

در ابتدای این نشست هوشیار بهشتی زاده رئیس مرکز بهداشت شهرستان ضمن خیرمقدم به مدعوین و تبریک به مناسبت آعاز ماه مبارک رمضان کلیاتی در خصوص اهمیت رعایت موازین بهداشتی در مشاغل مختلف و خصوصا در کارگاه‌های قنادی ایراد نمود .

سپس لایق خالدی مسئول واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان با تشریح رسالت واحد سلامت محیط، توضیحاتی در ارتباط با وظایف محوله به این واحد، سنجش با دستگاه‌های پرتابل، نمونه برداری از مواد غذایی در مراکز تهیه و توزیع و اقدامات قانونی صورت گرفته بیان داشت.

در ادامه آقایان ولدبیگی، عبدالله زاده و خانم رسمتی (کارشناسان بهداشت محیط) در زمینه وجدان کاری و تعهدات اخلاقی در قبال مردم، رنگ‌های خوراکی و محدودیت‌های استفاده از آنان، روغن و نحوه‌ی نگهداری و استفاده صحیح از آن مطالبی ارایه کردند.

در پایان حاضرین ضمن ابراز رضایت از تشکیل این نشست، پبرامون حرفه‌ی خود و مشکلات و محدویت‌‌ ها نکاتی را یادآوری نمودند.