پ 30 فروردین 1403 ساعت 04:36

آغاز اجرای پروژه آبرسانی به محله مسجد صلاح الدین ایوبی شهر بانه وره/ عکس

آغاز اجرای پروژه آبرسانی به محله مسجد صلاح الدین ایوبی شهر بانه وره/ عکس

به گزارش سلام پاوه : با تلاش و پیگیری دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه پروژه ایجاد شبکه آبرسانی به محله مسجد صلاح الدین ایوبی شهر بانه وره از توابع شهرستان پاوه آغاز و مطالبه عمومی اهالی این محله محقق شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : با رویکرد دادستان جدید شهرستان پاوه و […]

به گزارش سلام پاوه : با تلاش و پیگیری دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه پروژه ایجاد شبکه آبرسانی به محله مسجد صلاح الدین ایوبی شهر بانه وره از توابع شهرستان پاوه آغاز و مطالبه عمومی اهالی این محله محقق شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : با رویکرد دادستان جدید شهرستان پاوه و پیگیری وی در خصوص مطالبات عمومی مردم شهرستان و محقق شدن چندین مطالبه عمومی مردم در این مدت اخیر شهروندان محله مسجد صلاح الدین ایوبی شهر بانه وره در حدود سال گذشته مطالبه ای خود را به شرح ذیل برای دادستان شهرستان پاوه ارسال کردند.

“ما از اهالی شهر بانه وره جنب مسجد صلاح الدین ایوبی که حدودا (۳۰) خانوار هستیم از سال (۱۳۹۰) تاکنون در اینجا سکونت داریم اما متاسفانه از لوله کشی آب آشامیدنی برخودار نیستیم چند باری دسته جمعی به اداره آب و فاضلاب شهرستان پاوه مراجعه کردیم هر بار به ما قولی میدهند و تمام ، متاسفانه هنوز مشکلاتمون پا بر جاست هر کدام از این خانوارها با هزینه های خودمون از همسایه های دور شلنگ آب رو خریدیم و آب مورد نیاز خود و خانواده را تامین می کنیم با توجه به برودت هوا و یخبندان در زمستان که مشکلاتمون رو چندین برابر می کند. “

پس از مطرح کردن این مطالبه و دادستان شهرستان پاوه موضوع را در دستور کار خود قرار داد و در راستای حل آن جلسات متعددی با متولیان مربوطه برگزار کرد و مشخص گردید،حل این مشکل دارای موانع قانونی میباشد که مرتفع نمودن آن زمان بر میباشد.ازجمله این مشکلات انتقال آب و فاضلاب شهر بانه وره از روستایی به شهری بود،که با همت متولیان ادارات متبوع این مشکل برطرف گردید.

در همین راستا مسلم الماسی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : الحمدالله پروژه مربوط به ایجاد شبکه آبرسانی محله مربوطه در حال اجرا میباشد و ان شاء الله تا دو هفته آتی مشکل این محله به کلی برطرف خواهدشد.

وی با تقدیر از مسئولان مربوطه در رفع مشکل این محله گفت : لازم می دانم از زحمات جناب آقای مرادی ریاست محترم آب و فاضلاب شهری شهرستان پاوه و جناب آقای مهندس تخت شاهی مدیرعامل محترم آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه که با تلاش این بزرگواران مشکل موصوف حل گردید تقدیر تشکر نمائیم.

 

وضعیت سابق آبرسانی در محله جنب مسجد صلاح الدین ایوبی بانه وره از طریق شیلنگ

بازدید روز گذشته دادستان و مسئولان مربوطه از وضعیت شبکه آبرسانی و بررسی آغاز اجرای پروژه

 

 

سرانجام محقق شدن مطالبه مردم محله جنب مسجد صلاح الدین ایوبی بانه وره و آغاز اجرای پروژه آبرسانی