ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 06:21

تسهیلات اشتغال پاوه بیش از ۱۰۲ میلیارد ریال است

تسهیلات اشتغال پاوه بیش از ۱۰۲ میلیارد ریال است

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه سهمیه ابلاغی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری این شهرستان را ۱۰۲ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون از این محل ۶۵ طرح با ۲۱۹ میلیارد و ۷۴۹ میلیون ریال پذیرش شده است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:پرویز ایده پور در جلسه شورای اشتغال پاوه افزود:از این […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه سهمیه ابلاغی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری این شهرستان را ۱۰۲ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون از این محل ۶۵ طرح با ۲۱۹ میلیارد و ۷۴۹ میلیون ریال پذیرش شده است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:پرویز ایده پور در جلسه شورای اشتغال پاوه افزود:از این تعداد طرح پذیرش شده ۳۵ طرح با ۲۰۹ میلیارد و۴۱۱ میلیون ریال به بانکهای عامل معرفی شده که ۱۷ طرح با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال موفق به دریافت تسهیلات شده اند که با اجرای این ۱۷ طرح ۴۵ نفر مشغول به کار خواهند شد.

فرماندار پاوه در ادامه گفت: بیان نکردن خدمات انجام شده توسط مدیران برای مردم، ظلم درحق دولت و نظام است.

وی با انتقاد از مدیران ادارات افزود: خدمات دولت و نظام را در حوزه های مختلف برای مردم بیان کنید تا از نحوه خدمات رسانی آگاه شوند.

ایده پور اضافه کرد: بنده اطلاع کامل دارم که کارهای بسیار خوبی در حوزه های مختلف انجام شده اما به دلیل سهل انگاری مدیران، بخوبی به اطلاع مردم نرسیده است.

وی تاکید کرد:از مدیران بخصوص مدیران اجرایی می خواهم ضمن تقویت روابط عمومی ادارات مربوطه، تمامی خدمات انجام شده را از طریق سایت های محلی و صدا و سیما به اطلاع مردم برسانند.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزارنفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.