ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:48

مسجد بازسازی شده بلوار پاوه افتتاح شد/ عکس

مسجد بازسازی شده بلوار پاوه افتتاح شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : به همت شورا و شهرداری پاوه مسجد بازسازی شده بلوار شهر پاوه با حضور مسئولان و مردم افتتاح شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : علی محمد میری به هنگام افتتاح پروژه بهسازی و ساماندهی مسجد بلوار شهر پاوه گفت با توجه به وجود سه بازارچه مرزی و حضور مسافران […]

به گزارش سلام پاوه : به همت شورا و شهرداری پاوه مسجد بازسازی شده بلوار شهر پاوه با حضور مسئولان و مردم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : علی محمد میری به هنگام افتتاح پروژه بهسازی و ساماندهی مسجد بلوار شهر پاوه گفت با توجه به وجود سه بازارچه مرزی و حضور مسافران و گردشگران در این نقطه از شهر ضرورت نیاز به این مسجد کاملا احساس میشد.علی محمد میری

 

شهردار پاوه افزود: شهرداری پاوه برای بازسازی و احداث این مسجد که شامل مسجد برادران و خانم ها بصورت مجزا با ۱۵۰ مترمربع زیربنا و سرویس های بهداشتی مجزا برای آقایان و خانم ها با ۱۰۰ متر مربع زیر بنا یکصد میلیون تومان اعتبار اختصاص داده است .

 

گفتنی است پیش از افتتاح مسجد نیز امام جمعه پاوه حاج ماموستا قادری از محل این مسجد بازید کرد در ادامه نماز جماعت ظهر با حضور مسئولان و بازاریان در این مسجد اقامه شد.

 

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر در شمال غربی استان کرمانشاه قراردارد ودر تمامی فصول سال میزبان گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور و خارج از کشور است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علی محمد میری

 

 

یک پاسخ برای “مسجد بازسازی شده بلوار پاوه افتتاح شد/ عکس

  • رمضان در تاریخ اردیبهشت 28, 1397 گفت:

    ده ستا وش بو یاخوا.بو به چراو رو قیامه تیتان.