ج 10 فروردین 1403 ساعت 19:29

برای اداره بهتر شهر از کارآفرینان حمایت خواهیم کرد

برای اداره بهتر شهر از کارآفرینان حمایت خواهیم کرد

به گزارش سلام پاوه: شهردار روانسر گفت: شهرداری ها نقش مهمی در اشتغال زایی دارند و شهرداری روانسر نیز برای اداره بهتر شهر از کارآفرینان حمایت خواهد کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : جمال ابراهیمی در همایش اشتغال و کارآفرینی که از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر روانسر برگزار شد افزود: شهرداری‌ها با […]

به گزارش سلام پاوه: شهردار روانسر گفت: شهرداری ها نقش مهمی در اشتغال زایی دارند و شهرداری روانسر نیز برای اداره بهتر شهر از کارآفرینان حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : جمال ابراهیمی در همایش اشتغال و کارآفرینی که از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر روانسر برگزار شد افزود: شهرداری‌ها با ساماندهی مشاغل، ایجاد زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب برای رونق کسب و کارها ، می تواند به کارآفرینی و ایجاد اشتغال کمک شایانی نماید.

وی تصریح کرد: شهرداری روانسر بسترها را برای ورود سرمایه گذاران فراهم خواهد کرد و سرمایه گذاران و کارآفرینان نیز با ارائه راهکارهای علمی و عملی به ارتقا جایگاه شهر کمک کنند.

شهردار روانسر ادامه داد: همه مردم را به مشارکت در امور شهر دعوت می‌کنیم چرا که باور داریم و استعدادها و فرصت‌های بسیاری برای آبادانی شهر وجود دارد و از هیچ فرصتی نباید دریغ کرد.

ابراهیمی اظهار داشت: شهرداری زمینه های لازم را برای سرمایه گذاران فراهم خواهد کرد تا این عزیزان بتوانند در راستای اشتغال و ثروت آفرینی ایفای نقش کنند.

سخنرانی محی الدین محمدخانی از روانشسناسان منطقه اورامانات ، اجرای موسیقی و نمایش در قالب طنز از دیگر برنامه های این همایش بود.

در پایان این همایش از تعدادی از کارآفرینان و سرمایه گذاران شهرستان روانسر با اهدا لوح و هدایایی قدردانی شد