پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:05

شهردار پاوه 14 تیر روز شهرداری را به تلاش گران عرصه خدمت تبریك گفت

شهردار پاوه 14 تیر روز شهرداری را به تلاش گران عرصه خدمت تبریك گفت

به گزارش سلام پاوه شهردار پاوه در پیامی 14 تیر روز شهرداری را به کلیه تلاش گران عرصه ، خدمت  کارکنان ، کارمندان و کارگران زحمت کش شهرداری تبریک گفت . به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه ، سلام خسروی در این پیام با اشاره به خدمت خالصانه ، بی […]

pavehcityبه گزارش سلام پاوه شهردار پاوه در پیامی 14 تیر روز شهرداری را به کلیه تلاش گران عرصه ، خدمت  کارکنان ، کارمندان و کارگران زحمت کش شهرداری تبریک گفت .

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه ، سلام خسروی در این پیام با اشاره به خدمت خالصانه ، بی منت و شبانه روزی کارمندان و کارگران شهرداری گفت : این تلاش گران خدمت به عنوان سفیران شهری با تلاش مضاعف خود در صدد ایجاد محیط امن و با آرامش در خور شهروندان فهیم این دیار هستند .

وی با اشاره به اینکه امسال از جانب مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است افزود : شهرداری پاوه علاوه بر تحقق سیاست های کلی اقتصاد و فرهنگ ، تعهد خود به شهروندان را در محورهای قانون مداری ، صداقت ، صرفه جویی و خلاقیت نمایان می سازد .

 شهردار پاوه در ادامه با اشاره به اینکه خادمين مردم در شهرداري پاوه با تلاش شبانه روزی در صدد هستند تا محیطی مناسب را برای شهروندان فراهم آورند خاطر نشان کرد : تجليل از این خادمان و افزايش همدلي و تعامل مردم و  با خانواده آنان باعث دل گرمی و افزایش راندمان کاری می شود .