پ 09 فروردین 1403 ساعت 15:16

اولین دوره توان افزایی تیم های امداد و نجات استان کرمانشاه در پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

اولین دوره توان افزایی تیم های امداد و نجات استان کرمانشاه در پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : به همت جمعیت هلال احمر پاوه  اولین دوره توان افزایی تیم های امداد و نجات استان کرمانشاه در اردوگاه سردره پاوه برگزار شد.   شفیعی معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به خبرنگار سلام پاوه گفت:به مناسبت اخرین روز از هفته هلال احمر برنامه توان افزایی تیم های […]

به گزارش سلام پاوه : به همت جمعیت هلال احمر پاوه  اولین دوره توان افزایی تیم های امداد و نجات استان کرمانشاه در اردوگاه سردره پاوه برگزار شد.

 

شفیعی معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به خبرنگار سلام پاوه گفت:به مناسبت اخرین روز از هفته هلال احمر برنامه توان افزایی تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان را در ارتفاعات شاهو در شهرستان پاوه با حضور تیم های ورزیده انجام دادیم.

 

وی افزود:در اجرای این برنامه پیاده روی در حدود ۲۵ کیلومتر در قالب ۵۰ تیم ۵ نفره از بهترین و ورزیده ترین نجاتگران هلال احمر استان شرکت داشتند که هدف از اجرای این برنامه بالا بردن سطح امادگی بیشتر نجاتگران استان کرمانشاه بود.

 

شفیعی ادامه داد و گفت:در استان کرمانشاه مجموعا ۲۵۰ تیم آماده عملیات و فعال نجاتگر داریم که اکثر انها دوره های تخصصی از جمله حوادث جاده،کوهستان و سیلاب را گذرانده اند که در طوال سال جاری برنامه هایی در دست اجرا داریم که بتوانیم هر ماه در یک شهرستان این سطح از برنامه های فعالیت را بیشتر نمائیم.

 

وی در پایان افزود:هدف از انتخاب شهرستان پاوه به عنوان اولین شهرستان برای برگزاری چنین مانوری به دو دلیل کوهستانی بودن و قدمت هلال احمر پاوه در استان دانست و گفت : تیم امداد و نجات پاوه یکی از بهترین تیم های امدادی در سطح استان می باشد.

 

رئیس حمعیت هلال احمر پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : دوره توان افزایی تیم های امداد و نجات بمناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر با میزبانی  شهرستان پاوه صبح روز سه شنبه برگزار شد.

 

امید زیبایی افزود : جمعیت هلال احمر پاوه میزبان تیم های امداد و نجات ۱۵ شعبه جمعیت هلال احمراستان کرمانشاه بود که در این دوره توان افزایی بیش از ۱۵۰ نفر از معاونین ، روسای شعب ، مسئولین امداد و نجات و نجاتگران حضور داشتند.

 

وی با تشریح برنامه های این دوره یک روز گفت : در بدو ورود این تیم ها به پاوه در یادمان شهدای ۲۶ مرداد شهرستان حاضر و پس از قرائت فاتحه و ادای احترام و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی از مزار ملا مقصود بصورت پیاده تا اردوگاه سردره حرکت و پس از توقف کوتاه مجددا به حرکت خود ادامه و در ارتفاعات شمال غربی شهر پاوه کوهپیمایی کردند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر پاوه ضمن تقدیر از حضور امدادگران گرامی از سرتاسر استان کرمانشاه از حضور معاون فرماندار پاوه جناب آقای میرانی و همکاری سپاه و شهرداری پاوه در اجرای این برنامه قدر دانی کرد و از حضور آقای پیام رحمانی از اعضای شورای اجرای هلال احمر پاوه و آقای امینی بازرس این شورا و همراهی آنان تقدیر کرد.

 

گفتنی است این مانور کوهستانی امدادگران هلال احمر برای اولین بار است به میزبانی شهرستان پاوه برگزار می شود.

 

 

2 پاسخ برای “اولین دوره توان افزایی تیم های امداد و نجات استان کرمانشاه در پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

  • جبار ستاره در تاریخ اردیبهشت 26, 1397 گفت:

    حناب اقای شفیعی با عرض سلام وخسته نباشی به جنابعالی وهمکاران خوب شما که در هر شرایط جوی وحوادثی …. به یاری هموطن شتافت که نبازمبرم به کمک داشتند تشکر اجرکم عندا..موفق وموید باشد**.

  • نگین خ در تاریخ اردیبهشت 26, 1397 گفت:

    ضمن سپاس از جناب آقای شفیعی خدایی ایشان مدیر توان وبا درایت است در هر سمتی باشد موفق است ودر زمان خدمت ایشان در شهرمان هلال احمر از توانمندی بیشتری بر خودار بود