ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:05

مشخص شدن نتایج انتخابات هیئت رئیسه جدید اتاق اصناف شهرستان پاوه/عکس

مشخص شدن نتایج انتخابات هیئت رئیسه جدید اتاق اصناف شهرستان پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت از مشخص شدن نتایج انتخابات هیئت رئیسه جدید اتاق اصناف شهرستان پاوه خبر داد.     شاهرخ دولتخواه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: به استناد به ماده ۳ و ۴ آیین نامه اجرایی از موضوع ماده ۳۶ قانون نظام صنفی انتخابات هیئت رئیسه اتاق […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت از مشخص شدن نتایج انتخابات هیئت رئیسه جدید اتاق اصناف شهرستان پاوه خبر داد.

 

 

شاهرخ دولتخواه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: به استناد به ماده ۳ و ۴ آیین نامه اجرایی از موضوع ماده ۳۶ قانون نظام صنفی انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان پاوه امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۷ در محل اتاق اصناف شهرستان پاوه برگزار شد.

 

 

رئیس هیئت اجرایی برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اصناف پاوه افزود:در این انتخابات ۱۴ نفر از روسای اتحادیه های صنفی شهرستان پاوه با حضور تمام اعضای برگزاری انتخابات در کمال آرامش اعضای هیئت رئیسه شهرستان پاوه خود را انتخاب کردند.

 

 

دولتخواه افزود:از مجموع ۱۴ اتحادیه واجد شرایط ۹ نفر برای این انتخابات ثبت نام کردند که پس از اخذ و شمارش آراء اعضای اصلی و علی البدل به شرح ذیل می باشد:

اعضای اصلی:۱- ناصر سعیدی ۱۲ رای ۲-بهروز شفیعی ۱۰ رای۳-کیومرث ویسی ۹ رای۴-سیوان حاتمی ۸ رای۵-مدرک عزیزی ۸ رای

اعضای علی البدل:۱- سیروس عزیززاده ۶ رای ۲-مصلح قادری ۶ رای

 

وی افزود:بر اساس ماده ۱۱ از آئین نامه اجرایی از ماده ۳۶ چنانچه هر یک از داوطلبان نسبت به نحوه برگزاری انتخابات معترض باشند می توانند ظرف سه روز کاری پس از انتخابات شکایت خود را کتبا و با ذکر دلیل ب کمیسیون نظارت تسلیم نمایند.

 

 

دولتخواه ادامه داد:براساس آخرین آئین نامه ابلاغی پس از برگزاری انتخابات اعضای منتخب بعد از ۱۵ روز از بین ۵ نفر انتخاب شده اعضای هیات رئیسه با حضور هیات اجرایی،انتخابات داخلی برگزار می گردد که رئیس و نائب رئیس(اول،دوم) منشی و خزانه دار اتاق اصناف پاوه برای مدت ۴ سال انتخاب خواهند شد.

 

 

گفتنی است این انتخابات با حضور اعضای هیئت اجرایی متشکل از ادارات صنعت،معدن و تجارت،فرمانداری،نیروی انتظامی و نماینده اتاق اصناف برگزار شد.

2 پاسخ برای “مشخص شدن نتایج انتخابات هیئت رئیسه جدید اتاق اصناف شهرستان پاوه/عکس

  • مربوط محمدی در تاریخ اردیبهشت 25, 1397 گفت:

    باسلام
    کاک امیر عزیز از لطف جنابعالی نسبت بنده سپاسگزارم
    من نیز آروزی موفقیت دارم برای هیئت مدیره وامیدوارم با ایدهای خلاقانه وبقول شما با بکارگیری افراد اقتصادی وکار آمد وشناسایی مشکلات اصناف وبازآریان بزرگوار بتوانند گره ای از وضعیت موجود بگشایند
    کار سختی هم نیست کمی اراده وهمت میخواهد وعمل

  • امیر حاتمی در تاریخ اردیبهشت 25, 1397 گفت:

    دربین رییس اتحادیه ها چند نفرشان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی و رشته های مربوط در راستای مسائل اقتصادی می باشند انشا الله برای آینده این شهر افرادی که تحصیلی کرده و دانشگاهی می باشند توسط رییس جدید مجامع صنفی که شرایط رییس اتحادیه را دارند دعوت شوند تا سرو سامانی به بازار این شهر داده شود چرا هر ساله ودر هر دوره از انتخابات این چنینی چهره ای تازه حضور ندارد و تمام زحمات را این آقایان باید بر دوش داشته باشند واقعا جای کاک مربوط که برای تمام مراسمات اداری وغیره اداری و مردمی همیشه زحمات زیادی را می کشد در بین این پنج نفر را خالی می بینم از رییس اتحادیه ها چنین انتظار بی مهری در حق ایشان را نداشتیم چون کاک مربوط درسطح شهر حداقل عضو چند تا از انجمن های مردم نهاد می باشند بدون هیچگونه چشم داشت مادی