پ 09 فروردین 1403 ساعت 16:07

برگزاری اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در روستای مرزی هانی گرمله/گزارش تصویری

برگزاری اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در روستای مرزی هانی گرمله/گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه:به همت آموزش و پرورش منطقه نوسود اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای،تجلیل از دانش آموز حافظ ۸ جزء قرآن کریم و خیر نیک اندیش هانی گرمله ای با حضور امام جمعه شهر نودشه،بخشدار،رئیس اداره آموزش و پرورش، فرماندهی بسیج سپاه نوسود،کارکنان اداره،دهیاری و اعضای شورای اسلامی هانی گرمله و اولیاء دانش آموزان […]

به گزارش سلام پاوه:به همت آموزش و پرورش منطقه نوسود اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای،تجلیل از دانش آموز حافظ ۸ جزء قرآن کریم و خیر نیک اندیش هانی گرمله ای با حضور امام جمعه شهر نودشه،بخشدار،رئیس اداره آموزش و پرورش، فرماندهی بسیج سپاه نوسود،کارکنان اداره،دهیاری و اعضای شورای اسلامی هانی گرمله و اولیاء دانش آموزان در روستای مرزی هانی گرمله برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود،المپیاد ورزشی درون مدرسه ای را یکی ازبرنامه های اولویت دار اداره با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در مدارس ،توسعه ورزش های همگانی، شناسایی استعداد های بالقوه دانش آموزان و تلاش در جهت شکوفا نمودن آنها ، ایجاد شادابی و نشاط در مدارس و تأمین سلامت جسمی و روحی دانش آموزان عنوان کرد.

 

منصور وهابی با اشاره به دانش آموز تسنیم محمد امینی حافظ ۸ جزء قرآن،وی را سرمایه ای ارزشمند برای جامعه و خانواده اش دانست و از مربیان آموزشگاه و خانواده ایشان که بستر را برای این دانش آموز فراهم نموده اند تا ابتدای زندگی خود را با نور قرآن منور و در مسیر قرآن حرکت نماید تشکرو تقدیر نمود.

 

وی در ادامه با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید و اهمیت بذل مال خود در راه خدا از عثمان کریمی به عنوان یکی از خیرینی که هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیون تومان جهت آسفالت حیاط آموزشگاه روستا و هم چنین اهداء زمینی به مساحت ۱۷۵۰ متر مربع جهت احداث آموزشگاه ۶ کلاسه روستای هانی گرمله به آموزش و پرورش تقدیر و اظهار امیدواری کرد با پیگیری فرماندار محترم و تخصیص اعتبارات لازم امسال شاهد احداث آن با حضور خود خیر و جناب حاج ماموستا ملا قادر قادری باشیم.تا در این روستا گام مؤثری در جهت حل مشکلات فضاهای آموزشی روستای هانی گرمله برداشته شود.

 

بخشدار نوسود در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از بانیان برگزاری این مراسم بیان داشت:امروز در این نقطه صفر مرزی دورهم جمع شده ایم تا از تولیدکنندگان سرمایه اجتماعی تقدیر و تشکر نماییم.

 

سعدی مصطفی زاده با فرازی از اقدامات دولت تدبیر و امید در دو بخش عمران و اشتغال در روستاهای مرزی صبر و گفتگو را به عنوان دو شاخص اصلی در پیگیری مسائل توسعه مهم ارزیابی نمود و از مردم،شورا و دهیاریهای روستاهای مرزی که حس مسئولیت و مشارکت پذیری در این مهم سهیم بوده اند تقدیر و تشکر نمود.

بخشدار نوسود تثبیت امنیت اجتماعی را به عنوان ویژگی بارز مردم روستاهای منطقه عنوان کرد و اظهار داشت، مردم همراه با نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی در تثبیت امنیت اجتماعی سهیم بوده که نتیجه آن برگزاری این مراسمات با شکوه در نقطه صفر مرزی در کمال آرامش و امنیت است.

 

 

امام جمعه شهر نودشه در این مراسم ضمن تجلیل از حافظان قرآن و خیرین نیک اندیش در روستای هانی گرمله گفت:تقدیر از دانش آموزان حافظ قرآن و خیرین،توسعه وترویج فرهنگ قدر شناسی در جامعه است.

 

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی ضمن تقدیر از دلسوزی و خدمات صادقانه رئیس اداره آموزش و پرورش و همکارانش در اداره برگزاری برنامه های ورزشی در مدارس را در پیشگیری از آسیب های اجتماعی مهم دانست و افزود:تجلیل از حافظان قرآن و خیرین را در توسعه و ترویج قدر شناسی در جامعه مهم برشمرد.

 

وی با اشاره به سابقه تاریخی روستای هانی گرمله و نقش آنها در دوران مقدس و بعد از آن در زمان باز سازی و مشارکت در حل مشکلات روستا اشاره نمود.

 

ماموستا مبارکشاهی در بخش دیگری از سخنان خود حیات طیبه و زندگی حقیقی را در پرتو علم به قرآن و پیروی از فرامین الهی دانست و افزود:حجاب اسلامی دانش آموز تسنیم محمدی و تلاش وی جهت حفظ ۸ جزء از قرآن کریم در دوران نوجوانی و جوانی را یکی از بهترین ایام زندگی وی برشمرد که هر فردی می تواند با پیروی و تبعیت از قرآن و پیامبر اسلام و بزرگان دین در سعادت دنیوی و اخروی را برای خود کسب نماید.

 

وی از عدم تخصیص اعتبار لازم جهت انجام امورات فرهنگی انتقاد کرد و بر تأمین اعتبارات لازم توسط دولت و ارگانهای ذیربط جهت مقابله با تبلیغات معاندین نظام و دین توصیه و تأکید کرد.

 

وی اعتیاد جوانان به مواد مخدر را یکی از مشکلات اساسی جامعه امروزی دانست و بر نظارت هر چه بیشتر اولیاء و مسئولین در این راستا تأکید کرد.

 

امام جمعه شهر نودشه در پایان سخنانشان ضمن تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان این ماه را ماه ضیافت الهی و رحمت و مغفرت دانست و با اشاره به آیات قرآنی و احادیث نبوی و بهره گیری از برکات ماه مبارک برحضور بیشتر مردم درنمازهای جماعت و تروایح توصیه نمود.

 

در این مراسم باشکوه دانش آموزان ورزشکار زیر نظر مربیان خود در رشته های متنوع ورزشی پس از رژه و اجرای حرکات ورزشی به اجرای برنامه پرداختند.همچنین اجرای سرود المپیاد،تک خوانی دانش آموز نیما محمد امینی از جمله برنامه های شاد در این اختتامیه ورزشی بود.

از نکات جالب توجه برگزاری این مراسم زیبا در نقطه صفر مرزی در روستای هانه گرمله در بخش نوسود شهرستان پاوه می باشد که در نهایت امنیت و آرامش کودکان این روستا شاد و مفرح به اجرای برنامه های ورزشی پرداختند.

گفتنی است روستای هانه گرمله از توابع بخش نوسود با جمعیتی بالغ بر ۱۲۰۰ نفر و ۳۰۰ خانوار می باشد که دارای طبیعت بکر و زیبا در نقطه صفر مرزی می باشد.

2 پاسخ برای “برگزاری اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در روستای مرزی هانی گرمله/گزارش تصویری

  • شرام در تاریخ اردیبهشت 24, 1397 گفت:

    دست مریزاد اقای وهابی. گل کاشتین مرحبا
    امیدوارم اینگونه برنامه ها در دیگر روستاهای بخش نوسود برگزارگردد.انشالله
    اجرتان با خداوند کریم

  • فرهنگی /پاوه در تاریخ اردیبهشت 24, 1397 گفت:

    مرحبا ودست مریزاد به صاحب ایده و فکر و مدیر دلسوز و خوش ذوق نوسود