پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:50

پلمپ منزل چهار نفر از فروشندگان با سابقه مواد مخدر در شهر نودشه

پلمپ منزل چهار نفر از فروشندگان با سابقه مواد مخدر در شهر نودشه

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای انقلاب اسلامی شهرستان پاوه از پلمپ منزل چهار فروشنده مواد مخدر در شهر نودشه خبر داد. مسلم الماسی دادستان شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : پیرو وعده داده شده به اهالی محترم  نودشه و امام جمعه محترم و جوانان این شهر دایر بر […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای انقلاب اسلامی شهرستان پاوه از پلمپ منزل چهار فروشنده مواد مخدر در شهر نودشه خبر داد.

مسلم الماسی دادستان شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : پیرو وعده داده شده به اهالی محترم  نودشه و امام جمعه محترم و جوانان این شهر دایر بر برخورد قاطع با فروشندگان موادمخدر صبح امروز در راستای اجرای ماده ۱۳ از قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر منزل چهار نفر از فروشندگان با سابقه موادمخدر در این شهر پلمب گردید و به نفع دولت ضبط خواهد شد.

وی ضمن هشدار مجدد به توزیع کنندگان مواد مخدر در شهر مرزی نودشه گفت : سایر فروشندگان موادمخدر در شهر نودشه شناسایی شده و تذکرات لازم به آنها ابلاغ  و در صورتی که کوچکترین اقدامی از جانب آنها انجام شود منازل آنها نیز پلمپ و مصادره خواهد شد.

 

الماسی با تشریح این موضوع که کلیه فروشندگان با سابقه مواد مخدر درسطح شهرستان پاوه شناسایی شده اند و منازل تک به تک آنها ان شاءالله در زمان مناسب پلمپ و به نفع دولت ضبط خواهد شد گفت : برخورد قضایی با توزیع کنندگان مواد مخدر همچنان در سطح شهرستان پاوه ادامه پیدا خواهد کرد.

 

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه به مالکین منازلی که اقدام به اجاره ملک خود به فروشندگان مواد مخدر مینمایند هشدار داد و گفت :وفق قانون درصورتی که منزل خود را به فروشنده مواد مخدر اجاره داده شود و در ملک مذکور اقدام به فروش مواد مخدر گردد ،بدونه پذیرش هیچ عذری منزل اجاره شده نیز به نفع دولت ضبط خواهدشد.لذا مالکین محترم هوشیار بوده و از اجاره منزل خود به این افراد خودداری نمایند.

مسلم الماسی در پایان از زحمات پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان پاوه که با تمام محدودیت ها و کمبودها انجام وظیفه مینمایند تقدیر و تشکر کرد.

 

16 پاسخ برای “پلمپ منزل چهار نفر از فروشندگان با سابقه مواد مخدر در شهر نودشه

  • هورامان در تاریخ خرداد 23, 1397 گفت:

    مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه و اقدامی در خور تحسین است اما باید شیوه برخورد منطقی باشد و در آینده اثری مخربتر نداشته باشد.در همه جای دنیا برابر قوانین حقوقی مجازات شخصی است و در برابر خانواده مجرم توسط دولت حمایت بعمل می آید ولی در پاوه بخاطر عدم دور اندیشی و بی تجربگی مسئولان اینگونه نیست. همه از مبارزه با مواد مخدر حمایت میکنند اما باید از خانواده مجرمین هم حمایت لازم بعمل آید وقتی با پلمپ و مصادره یک منزل تنها سرپناه اهل خانواده از دست میرود وقتی اهل خانواده آواره می گردند چه پیامد منفی برای جامعه دارد . وقتی در شهر کوچکی مثل نودشه بر سردر منزلی پلاکارد بزرگی نصب میشود آیا فکر کرده ایم با این کار چه بر سر آینده بچه های آن منزل آورده ایم. این صدمات تا آخر عمر به اعضای خانواده مخصوصا دخترکان خردسال بیگناه بیشتر و مهلکتر خواهد بود . با فرد مجرم هر برخوردی برابر قانون بشود شایسته اش می باشد ولی حق نداریم با زن و فرزندان آنان اینگونه برخورد و آنان را سرگردان و آواره نماییم و با حیثیت آتی بچه های خردسال بازی کنیم . با اقدامات و حمایتهای فرهنگی و مالی آینده بهتری برایشان سوق دهیم .
    بادمان باشد مجازات شخصی است و پدر خانواده مجرم است نه زن و فرزندان.

  • همشهری در تاریخ اردیبهشت 29, 1397 گفت:

    تو خدا بیا جاده باینگان را ببین مردم چه مشکلی را دارند و چه گناهی را کرده اند نزدیک ۱۵ سال است از گردنه شمشیر ( سه راهی باینگان پاوه ) اداره راه آسفالت نمی کند و می گوید بودجه نداریم توخدا فکر ی به حال مردم …..

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 25, 1397 گفت:

    اجرکم عندالله.با درود و سلام و خسته نباشید خدمت دادستان محترم و دلسوز شهرستان پاوه . امیدواریم این اقدامات همچنان در سایه قانون و قانون مداری تداوم داشته باشد تا ریشه این بلای خانمانسوز ، نه تنها از این دیار بلکه در تمامی ایران زمین رخت بر بندد.و کاری شدنی هم هست تنها همت مسئولین دلسوز و همکاری مردم را می طلبد.

  • علی در تاریخ اردیبهشت 25, 1397 گفت:

    باسلام خدمت دادستان حترم اقای الماسی واقا جای تشکر تقدیر داره ولی یه چیز دیگه هست که فراموش کردین نمیدانم چراکاری با این عامل اصلی ندارین یارو تو مغازه پوشاک فروشیش توروز روشن قرص ترامادول میفروشه باور کنید تخریبش هزار بار بیشتر از تریاک وشیشه است چونکه اکثره نوجونای ما میرن دنبال این قرصا و راحتم گیرشون میاد ومصرف میکنند ممنون میشم اگه اقدام کنید

  • نوتشه در تاریخ اردیبهشت 25, 1397 گفت:

    سلام بابت قاطع بودن دادستان از ایشان تشکر میکنم ولی ایکاش دادستانهای قبلی نیز از مدتها قبل اینکار را هم میکردند تا نودشه ای که در استان و تمام اورامانات زبانزد خاص و عام بود اینجوری گرفتار اعتیاد نمیشد ـ البته مردم نودشه به نحوی مقصر هستنند یادمه روزهایی بود که مرغ فروشی با وانتش از کرمانشاه مستقیم بدون توقف در هیچکدام از شهرهای طول مسیرش از مرغ به نودشه میاورد عده ای جلوی اورا گرفته و حتی کتکش زدند ولی متاسفانه افراد سودجو از ایشان حمایت کرده و مدتی بعد نیز ادامه دادند ـ به نظر من مردم نیز باید بصورت خودجوش و با هماهنگی دادستانی شهرستان که ظاهرا خیلی قاطعند گروههای تشکیل داده و با ان سوداگران مرگ برخورد نمایند و انها را ترد کنند حتی هیچکس به انها چیزی نفروشد کلا پس داده شوند
    این ثابت شده است که مردم اگر بخواهند می توانند جلوی انها را بگیرند

  • هناسه در تاریخ اردیبهشت 24, 1397 گفت:

    باورم نمیشه همچین کسی پیدا شده داره این کارو میکنه دارم خواب میبینم ….درود بر شرف پدر و مادرت
    شیر مادرت حلالت باشه جناب الماسی عزیز

  • نودشه در تاریخ اردیبهشت 24, 1397 گفت:

    سلام و درود خدمت دادستان محترم پاوه و تقدیر از اقدام شجاعانه ایشان

    جناب دادستان اگر این کار تداوم نداشته باشد به سریعترین شکل ممکن اینها خود را بازسازی کرده و دوباره وارد میشوند اینها سالهاست جلوی چشم همه ما اقدام به توزیع و پخش مواد مخدر میکنند و خانواده ها را از هم میپاشند و کسی جلویشان را نگرفته

    عاجزانه تقاضامندیم این کار را ادامه دهید
    یکی از جوانان نودشه

  • علی در تاریخ اردیبهشت 24, 1397 گفت:

    از حمایت جناب عالی ممنون هستیم

  • حسین در تاریخ اردیبهشت 24, 1397 گفت:

    آقای دادستان متشکریم

  • کتابخانه عمومی در تاریخ اردیبهشت 24, 1397 گفت:

    مرحبا. در این موارد نهایت قاطعیت لازم و ستودنی است . خسته نباشید .

  • س ن م ف در تاریخ اردیبهشت 24, 1397 گفت:

    درود خدا بر دادستان شجاع و دلسوز جناب الماسی. اگر در استان کرمانشاه اینگونه شجاعانه و مخلصانه با سوداگران مرگ برخورد قاطع میشد امروزه بخش عظیمی از سرمایه های استان که جوانان هستند اینگونه از بین نمی رفتند امیدواریم سایر قضات استان همانند دادستان محترم پاوه شجاعانه اقدام انقلابی کنند تاریشه اعتیاد در استان خشکیده شود . برادر الماسی خسته نباشید خدا قوت مردم اورامانات همراهت هستند و برایت دعای خیر دارند با همه سوداگران مرگ قاطعانه برخورد کنید.اگر مخالفی دراین زمینه داشتی مطمنا خودش خریدار و فروشنده مواد است.

  • محمد در تاریخ اردیبهشت 24, 1397 گفت:

    سلام
    درود بر دادستان دلسوز و زحمت کش

  • شاهو در تاریخ اردیبهشت 24, 1397 گفت:

    جناب آقای الماسی واقعا ممنون و متشکریم از قاطعیت برخورد شما لذت میبریم خداوند انشااله اجر عظیم خواهد داد بی نهایت سپاسگزاریم و دست شما رو بخاطر برخورد با این افراد زالو صفت میبوسم

  • نودشه تنها در تاریخ اردیبهشت 24, 1397 گفت:

    با سلام و درود به دادستان قاطع شهرستان و تقدیر و تشکر فراوان از این اقدام مثبت
    امیدواریمکه در برخورد با مصرف کنندگان هم شاهد چنین اقداماتی باشیم.

    جمعی از دلسوزین نودشه

  • هاوار در تاریخ اردیبهشت 24, 1397 گفت:

    در یک شهر کوچک مانند نودشە که همه مردم همدیگر را می شناسند و تقریبا ارتباط فامیلی دور و نزدیکی دارند بودن چهار خانه توزیع مواد مخدر فروشندگان باسابقه!!!!واقعا جای تعجب دارد،نودشه ای که در سال های نە چندان دور داری بیشترین قبولی های کنکور به نسبت جمعیت در سطح کشور بود،چطور شد که سوداگران مرگ به صورت آشکار در منازل خود اقدام به توزیع مواد می کنند؟چرا مردم باسواد و بافرهنگ نودشه این گونە به تباە شدن جوانان و فرزندان و خانواده هایشان بی تفاوت شده اند….
    واقعا نمی دانیم چطور از این قهرمان ملی جناب آقای الماسی دادستان مجترم شهرستان تشکر کنیم…در این مدتی کە این عزیز به شهر پاوە تشریف فرما شده اندچندین مورد بافروشندگان مواد مخدر به طور قاطع برخورد نمودند که واقعا جای تشکر و قدردانی دارد

  • ملگاه در تاریخ اردیبهشت 24, 1397 گفت:

    سلام بیکران به پیشگاه این دادستان عزیز از صمیم فلب تشکر…تا کی این انسان های ناپاک با شعور مردم و جوانان ما مسخره کنند و احساس کنند که کسی جلودارشان نیست .فروشنده مواد مخدر نباید احساس امنیت داشته باشد .دادستان عزیز خسته نباشید