پ 30 فروردین 1403 ساعت 23:13

اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن برای طرح هادی روستای هجیج

اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن برای طرح هادی روستای هجیج

به گزارش سلام پاوه: سعدی مصطفی زاده بخشدار و نماینده عالی دولت در بخش نوسود طی سخنانی در بین نمازگزاران نمازجمعه روستای هجیج ضمن محکوم نمودن اقدام رئیس جمهوری آمریکا در خروج یک جانبه از برجام ، پیمان شکنی اخیر آمریکا در خروج از برجام و تهدیدهای خصمانه ترامپ علیه کشورمان را در ادامه مواضع […]

به گزارش سلام پاوه: سعدی مصطفی زاده بخشدار و نماینده عالی دولت در بخش نوسود طی سخنانی در بین نمازگزاران نمازجمعه روستای هجیج ضمن محکوم نمودن اقدام رئیس جمهوری آمریکا در خروج یک جانبه از برجام ، پیمان شکنی اخیر آمریکا در خروج از برجام و تهدیدهای خصمانه ترامپ علیه کشورمان را در ادامه مواضع استکباری این کشور برای سلطه بر نظام اسلامی برشمرد و بر عدم اعتماد به قدرت های استکباری و لزوم همبستگی و اتحاد در برابر دشمن تاکید کرد.

وی در ادامه به بیان خدمات و عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش نوسود و علی الخصوص روستای هجیج در حوزه دهیاری و ادارت پرداخت.

 

سعدی مصطفی زاده افزود: برابر پیگیری های بعمل آمده خوشبختانه مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به منظور اجرای فازهای نهایی طرح هادی روستای هجیج از طریق بنیاد مسکن شهرستان تخصیص و ضمن تعیین پیمانکار مربوطه هم اکنون این موضوع در حال اجرایی شدن می باشد.

 

 

وی گفت : بر کسی پوشیده نیست دو امر عمران و اشتغال بالهای توسعه و شکوفایی هر منطقه بوده است و ساماندهی به وضعیت اشتغال جوانان و مقوله بیکاری در کشور می بایست مورد توجه قرار گیرد. که خوشبختانه در ابتدای شروع بکار دولت تدبیر و امید نگاهی ویژه به مقوله توسعه مناطق روستایی و محروم در حوزه های مختلف داشته و دارند.

 

بخشدار نوسود تعامل و مشارکت مردم و همکاری بیش از پیش دستگاه های دولتی را در اشتغال زایی و توسعه روستایی مهم دانسته و ابراز امیدواری نمود با استفاده از ظرفیتها موجود مشکلات اشتغال زایی به حداقل برسد.

 

مصطفی زاده افزود :در جلسات و بازدیدهای مکرر با مدیران و کارشناسان اداره منابع طبیعی امیدواریم بتوانیم با همکاری دوستان منابع طبیعی زمینه واگذاری مراتع و عرصه های ملی برای ایجاد طرحهای تولیدی و اشتغالزا در روستا را فراهم نماییم.

یک پاسخ برای “اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن برای طرح هادی روستای هجیج

  • بندرهجیج در تاریخ اردیبهشت 23, 1397 گفت:

    درود بر بخشدار نوسود
    خسته نباشید اقای مصطفی زاده گرامی
    پاینده و سرافراز باشید.