چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 19:21

هلال احمرمهمترین دستگاه امدادرسان به حادثه دیدگان است/عکس

هلال احمرمهمترین دستگاه امدادرسان به حادثه دیدگان است/عکس

به گزارش سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه گفت:هلال احمر مهمترین دستگاه امداد رسان به جهت نجات جان انسانها است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:پرویز ایده پور روز پنجشنبه در گرامیداشت هفته هلال احمر با حضور در جمعیت هلال احمر این شهرستان ضمن بازدید از بخشهای مختلف با مدیر وکارکنان پرتلاش این اداره بازدید کرد.   فرماندار […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه گفت:هلال احمر مهمترین دستگاه امداد رسان به جهت نجات جان انسانها است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:پرویز ایده پور روز پنجشنبه در گرامیداشت هفته هلال احمر با حضور در جمعیت هلال احمر این شهرستان ضمن بازدید از بخشهای مختلف با مدیر وکارکنان پرتلاش این اداره بازدید کرد.

 

فرماندار پاوه با تبریک روز جهانی صلیب سرخ وهفته هلال احمراین دستگاه را مهمترین دستگاه امدادرسان به حادثه دیدگان دانست وگفت ارزش کار امدادی این جمعیت به جهت نجات جان انسانها از بلایا و حوادث، بسیار مهم و ارزشمند است.

 

 

وی ضمن ابراز رضایت از فعالیت های جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان خواستار بهره‌گیری از نیروهای انسانی ماهر و آموزش دیده و استفاده بهینه از تجهیزات امداد و نجات، خلاقیت وابتکار عمل در بحرانها شد.

 

در ادامه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه گزارشی از وضعیت این اداره را ارائه داد وگفت در حال حاضر یک تیم ۱۰ نفره امداد و نجات کوهستان و دو تیم امداد و نجات جاده ای و دو تیم توانای خواهران بصورت مستمر فعالیت دارند.

 

امید زیبائی افزود:تمام تیم ها (پنج تیم ) آموزشهای امدادی وتخصصی مرتبط را گذرانده ودر سال گذشته بیش از دوازده تیم در مناطق زلزله زده حضور پیدا کرده اند.

 

وی افزود: در بحث خدمات امدادی ودر حوادث جاده ای پایگاه امداد ونجات جاده ای سه راهی باینگان ۸۳ مورد خدمات امدادی ارائه داده در در ۲۶ فقره تصادف به مجروحان امدادرسانی نموده و ۱۹ مجروح را به مراکز درمانی انتقال داده است.