پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:38

تقدیر اداره آموزش و پرورش نوسود از معلم پیشکسوت اهل بیدرواز

تقدیر اداره آموزش و پرورش نوسود از معلم پیشکسوت اهل بیدرواز

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود در هفته گرامیداشت مقام معلم به همراه فرماندار،مسئول دفتر امام جمعه پاوه،امامان جعه نودشه و نوسود و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان از پیشکسوت و معلم نامی اهل روستای بیدرواز از توابع بخش نوسود تجلیل نمود.   منصور وهابی در این خصوص به خبرنگار سلام […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود در هفته گرامیداشت مقام معلم به همراه فرماندار،مسئول دفتر امام جمعه پاوه،امامان جعه نودشه و نوسود و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان از پیشکسوت و معلم نامی اهل روستای بیدرواز از توابع بخش نوسود تجلیل نمود.

 

منصور وهابی در این خصوص به خبرنگار سلام پاوه گفت:در هفته بزرگداشت مقام معلم که بهترین فرصت برای تقدیر از تلاشهای صادقانه و خستگی ناپذیر معلمان است بهانه ای شد تا اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود با همکاری شورای روستای بیدرواز و حضور مسئولین شهرستان از یک معلم قدیمی روستا که بنای تحصیل و آموزش را در روستا آغاز نمود تقدیر و تجلیل نمائیم.

 

وهابی افزود:آقای نصرالدین عباسی معلمی فداکار و دلسوز که بهترین دوران عمر خود را در جهت آموزش دانش آموزان روستای مرزی بیدرواز که در آن زمان فاقد امکانات اولیه زندگی بودند،سپری نمود و نامی ماندگار از خود به یادگار گذاشته است.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود ادامه داد:آقای عباسی هم اکنون در بستر بیماری می باشد که در روز معلم با ویلچر در مراسم حضور پیدا کرد،که در گفتگوی کوتاه بنده با ایشان،آقای عباسی ضمن ابراز خرسندی و تشکر از حضور مسئولین و معلمان در مراسم عنوان کرد که امروز یکی از بهترین دوران عمرم است که بار دگر خاطرات دوران معلمی که با عشق و علاقه به دانش آموزان در ایام شبانه روز خدمت می کردم برایم تداعی شد.

 

نصرالدین عباسی گذری بر دوران گذشته کرد و افزود:سختی های آن دوران و نبود امکانات رفاهی هیچ گاه خللی در عزم و اراده ام در خدمت به دانش آموزان این منطقه محروم نکاسته و به معلمین عزیز سفارش می کنم هر آنچه را که در توان دارند به دانش آموزان و جامعه خدمت کنند چرا که آنان نیز همچون بنده روزگاری بازنشسته خواهند شد.

 

 در ادامه مراسم فرماندار،مسئول دفتر امام جمعه پاوه،اداره آموزش و پرورش نوسود و جمعی از دانش آموزان قدیمی با لوح تقدیر و هدایایی از وی،تجلیل نمودند.