پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 19:48

دیدار کارکنان آموزش و پرورش پاوه با امام جمعه شهرستان/عکس

دیدار کارکنان آموزش و پرورش پاوه با امام جمعه شهرستان/عکس

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری ،مدیر و کارکنان ستادی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه با حضور در کلاس هفتگی تفسیر قرآن کریم (شب های آسمانی )با امام جمعه پاوه حاج در مسجد قباء دیدار نمودند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این دیدار حاج ماموستا ملا […]

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری ،مدیر و کارکنان ستادی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه با حضور در کلاس هفتگی تفسیر قرآن کریم (شب های آسمانی )با امام جمعه پاوه حاج در مسجد قباء دیدار نمودند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این دیدار حاج ماموستا ملا قادر قادری روز معلم را به معلمان شهرستان تبریک گفت و افزود: در تقویم جمهوری اسلامی ایران ۱۲ اردیبهشت هر سال بمناسبت شهادت استاد مطهری به عنوان روز معلم نام گذاری شده که این نام گذاری بهترین روز برای روز معلم است چرا که معلمان پرچمدار عرصه علمی و فرهنگی هستند.

ماموستا ملا قادر قادری در ادامه افزود:فرهنگیان و معلمان پاوه اکثراً اهل دیانت،وقار و متانت هستند چرا که حضور همیشگی و مداوم آنها در کلاسهای هفتگی تفسیر قرآن کریم نشان از پاکدامنی و دیانت آنها می باشد.

حاج ماموستا قادری به دستآوردهای سال گذشته آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود:آموزش و پرورش پاوه توانسته است به دستاآوردهای خوبی در همه عرصه های آموزشی،پرورشی و ورزشی دست یابد و این موفقیت در سایه تلاش مدیریت و سایر معلمان شهرستان می باشد.

وی افزود:.سال گذشته آموزش و پرورش پاوه با دفتر امام جمعه و مسجد قباء در تمامی زمینه های مختلف علمی،فرهنگی و…..همکاری و مساعدت خوبی داشته است که این جای تقدیر دارد.

گفتنی است کلاس های تفسیر قرآن کریم در سه شنبه شب های هر هفته در مسجد قباء پاوه با تفسیر قرآن کریم و بحث های مسائل روز توسط حاج ماموستا قادری امام جمعه پاوه برگزار می شود.