ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:31

محقق شدن یک مطالبه عمومی دیگر/ آغاز نصب پلاکهای کد پستی در پاوه

محقق شدن یک مطالبه عمومی دیگر/ آغاز نصب پلاکهای کد پستی در پاوه

به گزارش سلام پاوه : با پیگیری دادستان شهرستان پاوه سرانجام یکی دیگر از مطالبات عمومی مردم با نصب پلاکهای کد پستی در پاوه محقق شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : نزدیک به دو سال پیش شرکتی با نام شن های روان آناهیتا با مجوز اداره پست پاوه و همیاری شهرداری پاوه جهت ساخت […]

به گزارش سلام پاوه : با پیگیری دادستان شهرستان پاوه سرانجام یکی دیگر از مطالبات عمومی مردم با نصب پلاکهای کد پستی در پاوه محقق شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : نزدیک به دو سال پیش شرکتی با نام شن های روان آناهیتا با مجوز اداره پست پاوه و همیاری شهرداری پاوه جهت ساخت و نصب پلاک کدپستی جدید منازل و اماکن تجاری و…از شهروندان ساکن پاوه و حومه مبالغی وجه در حدود ۳۲ میلیون تومان را دریافت کرده بود و عوامل این شرکت وعده نمودند. در پاییز همان سال نسبت به نصب این پلاک ها بر سر در منازل و..اقدام نماید که متاسفانه این امر محقق نگردید و با توجه به مطالبات و درخواستهای مکرر شهروندان پاوه پاسخی موجه و دلیلی قانع کننده از طرف اداره پست پاوه و رئیس  آن داده نشده بود لذا با توجه به اینکه میلیونها تومان وجه از شهروندان پاوه دریافت شده بود و در قبال آن هیچ اقدامی صورت نگرفته بود و مهمتر از همه پاسخگو نبودن اداره پست و شهرداری پاوه،شهروندان شهرستان پاوه از دادستان شهرستان درخواست رسیدگی و پیگیری موضوع را کردند.

 

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه سریعا موضوع را در دستور کار و بررسی قرار داد و پس از جلسه و پیگیری موضوع اعلام کرد: متاسفانه از طرف مسئولین شهرستان و استان در این موضوع قصور صورت گرفته است. که با توجه به بررسی های انجام شده در اسناد و مدارک ارائه شده شرکت مذکور هیچ گونه قرارداد صریحی که دلالت بر انجام این طرح نماید با هیچ ارگانی منعقد ننموده است. تنها با شهرداری نوسود دارای قرارداد است که از کم و کیف اجرای آن اطلاعی در دست نداشتیم.
مسلم الماسی افزود : متاسفانه یک قرارداد با مدیرکل پست استان کرمانشاه و شرکت موصوف منعقد شده بود که مفاد آن نصب پلاک نیست و قراردادی نیز با شهرداری پاوه منعقد نشده است و صرفا یک کسب مجوز برای انجام طرح از شهرداری پاوه گرفته شده است.
دادستان شهرستان پاوه ادامه داد و گفت؛ باتوجه به مطالبه عمومی شهروندان و طرح مشکل بدین شکل که قرار داد جهت نصب پلاک های کدپستی بر درب منازل پاوه بسته شده است و لیکن اقدامی در این خصوص صورت نگرفته،لذا در این راستا جلسات متعددی برگزار شد و نهایتا با حضور نماینده حقوقی اداره کل پست استان و ریاست اداره پست شهرستان و نماینده شرکت شن های روان آناهیتا جلسه ای برگزار گردید و مقرر شد که با قید فوریت اداره پست شهرستان شمارها و مشخصات پستی را در اختیار شرکت موصوف قرار دهد تا این شرکت نیز اقدام به ساخت پلاک های پستی بنمایند و متعاقبا با نظارت شهرداری، پلاک های موصوف نصب گردد.
الماسی تاکید کرد در چند ماه آتی  این پلاکهای پستی در پاوه نصب می شوند.

سرانجام پس از پیگیری های دادستان شهرستان پاوه و موظف شدن دستگاه های مربوطه مبنی بر ساخت و نصب پلاکهای کدپستی در پاوه عملیات نصب این پلاکها در پاوه در چند روز گذشته آغاز شد.

 

 

 

دادستان پاوه در تشریح موضوع و به نتیجه رسیدن پیگیری ها به خبرنگار سلام پاوه گفت: پیرو مطالبه عمومی شهروندان مبنی بر نصب پلاک های کدپستی پیگیری های لازم صورت گرفت .

 

 

مسلم الماسی با بیان اینکه وجه پرداختی از سوی شهروندان شهرستان پاوه جهت ساخت و نصب  حدودا ۳ هزار پلاک می باشد گفت :در راستای ساخت پلاک ها اقدامات لازم صورت گرفته و حدودا هفتصد عدد از پلاک ها ساخته شده و آماده نصب میباشد و مابقی آنها نیز درحال ساخت است.

 

 

وی افزود : در چند روز گذشته با تلاشهای فراوان پیگیری ها نتیجه داد و عملیات نصب این پلاکها آغاز شد که حدودا ۱۵۰ پلاک در شهرستان پاوه تا به امروز نصب شد شده است.

 

 

دادستان پاوه در پایان از زحمات ریاست محترم شرکت پست شهرستان پاوه که پیگیر حل مشکل موصوف بود تقدیر و تشکر کرد .

 

لازم به ذکر است بسیاری از محلات جدید پاوه فاقد پلاک کدپستی میباشند که مشکلاتی را برای ادرس پستی واخذ کارت ملی و….برای شهروندان پاوه فراهم کرده است.به طوریکه بعضی مواقع فقدان کدپستی ،موجب سردرگمی ماموران اداره پست در ارسال مرسولات بدست شهروندان پاوه شده است. که خوشبختانه با پیگری های دادستانی و همکاری اداره پست این مشکل با نصب پلاکهای کد پستی در پاوه در حال حل شدن است.

 

نمونه هایی از پلاکهای کدهای پستی نصب شده در چند روز اخیر در پاوه

4 پاسخ برای “محقق شدن یک مطالبه عمومی دیگر/ آغاز نصب پلاکهای کد پستی در پاوه

  • Truth در تاریخ تیر 5, 1397 گفت:

    با سلام و خسته نباشید

    من ساکن شهرک سریاس متاسفانه مشکلی که وجود داره اداره پست علاوه با تاخیر نامه ها را تحویل می دهد و تحویل شخص گیرنده هم داده نمیشه!!!و به یکی از اهالی شهرک تحویل و سپس پخش میشه پس کد پستی یعنی چی!! و اکثر این نامه ها محرمانه است و اداره پست موظف است که نامه مستقیم گیرنده تحویل دهد

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 16, 1397 گفت:

    قلاخوان عزیز اذیت نه ازیت

  • قلاخوان در تاریخ اردیبهشت 14, 1397 گفت:

    اقای دادستان لطفا کانال جدید سروش را در سایتهای شهرستان پاوه اطلاع رسانی کنید خیلی از همشهریان ادرس کانال پیام رسان سروش دادستانی را ندارند.

  • قلاخوان در تاریخ اردیبهشت 14, 1397 گفت:

    باسلام وخسته نباشید به جناب آقای الماسی دادستان محترم که حضور ایشان ازروزی که در پاوه حضورداشته اند مایه خیر و برکت بوده اند برای رفع مشکلات مردم این سهرستان از مشکلات خیابان ،آب برق فاضلاب بهداشت درمان مخابرات پست گاز وغیره و یک درخواست ازحضورشان داریم که در شهرک فرهنگیان پاوه رانندگان خودروهای سنگین دراین شهرک در طول شبانه روز زیاد پارک میشوند وباعث ازیت و ازار ساکین در هنگام استرحت مردم می شوند و حاضرنیستند خودروهای سنگین خود را به پارکینگ تعین شده ببرند. دوم درخصوص پارک فرهنگیان که از روزی این شهرک واگذارشده است این پارک هیچ گونه امکانات بهداشتی ندارد با توجه به اینکه بزرگترین مرکز علمی فرهنگی دانشگاه پیام نور دراین شهر واقع است و گاهآ تعدادی از دانشجویان جهت استراحت تا هنگام کلاس در این پارک هستند برای ایستفاده از سرویس بهداشتی به جاهای دیگر شهرمی روند و تابه حال چندین باربه شورا وشهرداری این مشکلات مطرح شده است اما بی پاسخ لطفا پیگیری فرمائید ازخداوند سبحان برای جناب دادستان محترم آرزوی سلامتی وتوفیق را داریم موفق باشی باتشکر ازجناب آقای صالحی مدیرسایت سلام پاوه