ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 01:49

امحاء بیش از ۱۱تن رب گوجه فرنگی غیربهداشتی در شهرستان پاوه/عکس

امحاء بیش از ۱۱تن رب گوجه فرنگی غیربهداشتی در شهرستان پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه از امحاء و انهدام بیش از ۱۱ تن رب گوجه فرنگی فاسد و غیر بهداشتی در پاوه خبر داد. مسعود رجبی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در راستای اجرای ماده ۵۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز صبح امروز ۱۱ تن رب گوجه […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه از امحاء و انهدام بیش از ۱۱ تن رب گوجه فرنگی فاسد و غیر بهداشتی در پاوه خبر داد.

مسعود رجبی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در راستای اجرای ماده ۵۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز صبح امروز ۱۱ تن رب گوجه فرنگی فاسد و غیربهداشتی به ارزش چهارصد میلیون ریال که توسط پلیس آگاهی نیروی انتظامی شهرستان کشف و ضبط شده بود امحاء و نابود شد.

وی افزود:نمونه هایی از این رب گوجه فرنگی پس از کشف و ضبط توسط پلیس اگاهی پاوه به آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی ارسال که برابر جوابیه ارسالی کپک زده و غیر قابل مصرف بودند. بر همین اساس و جهت سلامت جامعه این محموله قاچاق با همراهی پلیس آگاهی و بازرسان شبکه بهداشت و درمان امحاء و نابود شدند.

رجبی امحاء این مواد غیر بهداشتی و فاسد را در راستای بستر سازی جهت سلامت جامعه و خارج کردن مواد غیربهداشتی مکشوفه قاچاق از چرخه مصرف عنوان نمود.

وی از همکاری پلیس آگاهی نیروی انتظامی،شبکه بهذاشت و درمان جهت استعلام بهداشتی و اداره راهداری پاوه برای امحاء این محموله کشف شده تقدیر و تشکر کرد.

2 پاسخ برای “امحاء بیش از ۱۱تن رب گوجه فرنگی غیربهداشتی در شهرستان پاوه/عکس

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 14, 1397 گفت:

    این اسمش امحا نیست. به این میگن آلوده کردن محیط زیست

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 12, 1397 گفت:

    با سلام . بهتر ه دنبال مقصر اصلی بگردید و تولید کننده یا مسبب اصلی رو پیدا و از ریشه خشک نمائید . فروشنده هم بجای خود