ج 10 فروردین 1403 ساعت 04:28

تجلیل شهردار پاوه از کارگران نمونه شهرداری پاوه و معلمان/عکس

تجلیل شهردار پاوه از کارگران نمونه شهرداری پاوه و معلمان/عکس

به گزارش سلام پاوه:بمناسبت فرارسیدن یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر و نیز دوازدهم اردیبهشت روز معلم،شهردار پاوه طی مراسمی در دفتر کار خود از تعدادی از کارگران نمونه شهرداری پاوه و معلمان تجلیل به عمل آورد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:علی محمد میری در محل شهرداری،با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، […]

به گزارش سلام پاوه:بمناسبت فرارسیدن یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر و نیز دوازدهم اردیبهشت روز معلم،شهردار پاوه طی مراسمی در دفتر کار خود از تعدادی از کارگران نمونه شهرداری پاوه و معلمان تجلیل به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:علی محمد میری در محل شهرداری،با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه و تنی چند از کارگران نمونه شهرداری در بخش‌های مختلف طی مراسمی جداگانه تقدیر به عمل آورد.

شهردار پاوه ابتدا ضمن تبریک روز معلم و اشاره به جایگاه والای مقام معلم به جهت آموزش دهنده بودن آنها که در دین مبین اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد گفت: معتقدم هر روز روز معلم است چرا که هر کسی در هر پست و مقامی که باشد و هر خدمتی که ارائه دهد و موفقیتی حاصل نماید به نحوی از انحاء مدیون معلمان خود است و باید از آنان تقدیر نماید.

علی محمد میری گفت:به دلیل تعداد زیاد معلمین عزیز و عدم دسترسی ما به آن بزرگواران تصمیم بر آن شد از مدیریت آموزش و پرورش پاوه که خود از معلمان برجسته می‌باشند و معلمان محترم عضو شورای اسلامی شهر که معلم و برگزیده مردم هستند،به نمایندگی از سایر معلمان گرانقدر شهر تقدیر به عمل آید و خطاب به آقای برزگر فرد عنوان نمود:سلام و احترام و تبریک صمیمانه ما را به همکاران سخت‌کوش خود تقدیم نمایید.

در پایان شهردار پاوه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از آن عزیزان تجلیل به عمل آورد.

 

همچنین شهردار پاوه با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر و تعدادی از کارگران شهرداری ضمن تبریک روز کارگر به آنها تبریک گفت و از آنان تقدیر بعمل آورد.

شهردار پاوه چرخه کشور به دست توانمند کارگران می‌چرخد و تمامی خدماتی که شهرداری ارائه می‌کند بواسطه حضور و زحمات کارگران زحمتکش می‌باشد که بصورت شبانه‌روزی و در تمام فصول سال خدمات‌دهی می‌کنند و آسایش را برای شهروندان گرامی به ارمغان می‌آورند.

میری اضافه نمود:امیدوارم شما عزیزان در ادامه نیز به مانند گذشته در انجام وظایف خود و خدمت‌رسانی به شهروندان کوشا بوده و همواره خدا را ناظر کار خود بدانید.

در ادامه هریک از اعضای محترم شورای اسلامی شهر نیز به ایراد سخن پرداخته و روز کارگر را به کارگران شهرداری تبریک گفتند و از زحمات شبانه‌روزی آنان تقدیر نمودند.

در پایان کارگران سخت‌کوش شهرداری از شهردار پاوه به دلیل برگزاری مراسم مذکور و نیز پرداخت به موقع حقوق و مزایای خود تقدیر و تشکر نمودند.

گفتنی است در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از طرف شهرداری و شرکت پیام توان ارتباط آسمان (پیمانکار امور خدمات شهری شهرداری) از زحمات کارگران نمونه شهرداری تجلیل بعمل آمد.