ج 10 فروردین 1403 ساعت 11:44

نشست صمیمی جوانان با فرماندار پاوه به مناسبت هفته جوان برگزار شد/عکس

نشست صمیمی جوانان با فرماندار پاوه به مناسبت هفته جوان برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:جمعی از جوانان فعال مدنی ، فرهنگی ، هنری ، اجتماعی و نماینده سمن های شهرستان پاوه به مناسبت هفته جوان نشست صمیمی با فرماندار پاوه برگزار کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این جلسه که با همت سامان مرادی مشاور جوان فرماندار پاوه برگزار شد،جمعی از روسای ادرات،اعضای شورای شهر،جوانان […]

به گزارش سلام پاوه:جمعی از جوانان فعال مدنی ، فرهنگی ، هنری ، اجتماعی و نماینده سمن های شهرستان پاوه به مناسبت هفته جوان نشست صمیمی با فرماندار پاوه برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این جلسه که با همت سامان مرادی مشاور جوان فرماندار پاوه برگزار شد،جمعی از روسای ادرات،اعضای شورای شهر،جوانان فعال مدنی،اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی ، اصحاب رسانه،تنی چند از نماینده سمن های مردم نهاد حضور داشتند، مسائل و مباحثی در قالب گفتگو در خصوص وضعیت شهرستان پاوه با فرماندار مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

 

در ابتدای جلسه سامان مرادی عضو شورای شهر پاوه و مشاور فرماندار ضمن عرض خیر مقدم،هدف از تشکیل این جلسه را گفتگو نه به معنای مخالفت ورزیدن بلکه به معنای فهم و درک طرف مقابل عنوان کرد و گفتگوی صحیح را از اصول توسعه جامعه عنوان نمود.

 

وی افزود:جوانان دغدغه های بسیاری دارند که مهمترین آن امروز مسئله اشتغال است و نیاز است از توان و پتانسیل جوانان در امورات استفاده شود.

 

سامان مرادی به بیان مشکلات و مطالبات مردم پرداخت و سخنانش را با طرح دو پرسش که جدیدا تغییرات گمرکی بازارچه مرزی شوشمی چیست ؟ و آخرین وضعیت ثبت منظر جهانی اورامانات در چه مرحله ای است؟ سخنانش را به پایان برد.

و سپس به ترتیب اقای ارمان سپنجی ، خانم سردیارانی نماینده ورزش بانوان، شادمان میرصاحب فعال سیاسی ، فرهاد صالحی خبرنگار ، عادل رمضانی معلم و فعال اجتماعی ، فواد ولدببگی فعال محیط زیست، میلاد یوسفی خبرنگار، شعیب بهرامی مدیریت خانه دف هورامان، نرمین گیوه چی کارگردان تئاتر، شهریار انصاری مسئول انجمن نمایش پاوه ، بابک رحیمی فعال هنری و زیست محیطی، سیامک رحیمی مدیر عامل خانه موسیقی ، کوثر فخری خبرنگار، حسام سعیدی  فعال اجتماعی، شیما محمدنیا سمن فریا ، سونا بهرامی فعال اجتماعی ، دیاری عبدالله زاده فعال مدنی ، احسان خلیلی عضو شورای مرکزی کارگزاران و فعال اجتماعی ، سیاسی ، دانا محمدی کارافرین نمونه ، صهیب زربان خبرنگار، مصباح محمد نیا فعال مدنی ، سلیمان علیزاده مشاور در زمینه اعتیاد و عضو سمن ژیانه وه ،سید بها حسینی از فعالان بازار، و سید احسن احمدی عضو شورای اسلامی شهر پاوه به فراخور زمانی که در اختیار داشتند به طرح مباحث مورد علاقه ، انتقادات و یا پیشنهادات پرداختند .

 

فرماندار پاوه پس از شنیدن دغدغه ها،نظرات و پیشنهادات جمعی از اعضای حاضر پاسخ داد و گفت:بسیار خوشحالم که در جمع شما جوانان فعال و پویا حضور دارم.

 

پرویزایده پور ضمن تبریک هفته جوان به مسایل مطروحه جوانان پاسخ داد و  در زمینه سمن ها و مبحث اعتیاد ، وضعیت طرح ترافیک پاوه یا به عبارت ایشان انسداد خیابانی پاوه ، سد داریان ، اخرین وضعیت مرز شوشمی و بازگشایی تردد در آن ، اخرین وضعیت کولبه بری ، سند چشم انداز توسعه شهرستان پاوه ، نحوه انتخاب مدیران ادارات ، مشکلات فرماندار و دغدغه های وی و … پرداخت .

 

وی از مدیران حاضر در جلسه از جمله میراث فرهنگی درخواست کرد که در زمینه ها و سوالات مطرح شده پاسخگو باشند.

 

ایده پور در پایان قول مساعد برای تخصیص اعتبار ویژه برای ساخت سالن اجتماعات را در پاوه داد و گفت اگر بتوانیم زمین مورد نیاز را تامین کنیم قطعا به عنوان هدیه این نشست ما با در نظر گرفتن اعتبار لازم قول ساخت یک مجتمع فرهنگی و هنری را خواهیم داد.

 

گفتنی است اشتغال ، توسعه و تقویت گردشگری ، موضوع واگذاری سالنهای ورزشی به بخش خصوصی و مشکلات آن و درخواست برای مانع شدن این اتفاق ، نارضایتی از عملکرد تعدادی از مدیران شهرستان پاوه ، موضوع تردد مرز شوشمی ، سختی گیرها و موانع ایجاد اشتغال از جمله بروکراسی سخت اداری ، لزوم ساخت یک مجتمع فرهنگی و هنری و سالن اجتماعات ، نارضایتی از سیستم نوبت دهی کلینک تخصصی بیمارستان پاوه ، موضوع توجه جدی به مقوله اعتیاد و مبارزه جدی با مواد مخدر و عوامل گسترش آن ، توجه به مقوله ها و معضلات اجتماعی از جمله طلاق ، لزوم رعایت کرامت انسانی و منشور حقوق شهروندی رئیس جمهور و نحوه تعامل درست با مردم مرز دار دهستان شرام ، توجه به مقوله فرهنگ و هنر ، موضوع نحوه انتخاب مدیران و بخشداران و بحث انتخاب معاون جدید در چارت جدید وزارت کشور که می بایست از بانوان باشد ، موضوع مصوبه نصب المان دف در پاوه ، موضوع توجه به هنر تئاتر و بخصوص تئاتر خیابانی و لزوم ساخت یک جایگاه ویژه برای آن توسط شهرداری ، بررسی موضوع شهرک کارگاهی پاوه و انتقال صنوف آلاینده داخل شهر به این شهرک و تاکید فرماندار بر عملی شدن سریع آن ، موضوع پروژه سمن سرا و پیگیری این موضوع ، ایجاد تعامل و همدلی بیشتر بین جوانان و سمن ها و…، مطالبات جوانان و حامیان دولت تدبیر و امید از رئیس جمهور با توجه با رای بالای ایشان در شهرستان پاوه ، برداشتن نگاه امنیتی به استان کرمانشاه و بخصوص منطقه پاوه ، توجه به مقوله جذب سرمایه گذار در شهرستان پاوه و… از جمله مباحث مطرح شده در این نشست سه ساعته بود.

 

3 پاسخ برای “نشست صمیمی جوانان با فرماندار پاوه به مناسبت هفته جوان برگزار شد/عکس

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 11, 1397 گفت:

    گزارش بسیار سطحی بود

  • شهریار در تاریخ اردیبهشت 11, 1397 گفت:

    اگه امکان دارد حرف های همه را منتشر کنید

  • پارسا در تاریخ اردیبهشت 11, 1397 گفت:

    سلام خدمت دست اندر کاران محترم سایت وزین سلام پاوه .امیدوارم مطالبات جوانان همیشه وبصورت مداوم نهادینه گردد وپاسخگویی به انان هم جزیی از وظایف مسولین باشد نه مختص به روز وموفعیت خاص.علی ایحال قدر جوانان این مرز وبوم را بیشتر باید دانست چرا که انان سرمایه اند ونگزاریم به تهدید تبدیل گردند.