یک نظر

  1. 1

    صادقیانی

    معلمی
    دوار در مدار بردگی و سرافرازی

    جوامعی کە انسانیت معنادار است
    کارگاههای انسان سازی شان بە سوی تعالی در تکاپوست و این نقش را معلمان ایفا میکنند
    جوامعی هم کە انسانیت بی معناست
    کارگاهایشان
    بە سوی قهقرایی و بردگی در تکاپوست
    و این نقش را هم معلمان ایفا می کنند.
    در دو قطب قهقرایی و سرفرازی معلم در دوران است، در آن یکی همسو می شود و در دیگری نیز همسو است.
    در هر دو حالت وسیله و ابزار است .
    گر در خلاف جریان حرکت نماید مورد غضب واقع میشود ز جانب مثلث شوم:  سیستم ـ مردم ـ و خود
    در آن هنگام است که معلم ناخود و بیخود میشود و
    ملعبه ای بیش نیست غیر از فراهم نمودن عده ای دیگر چون خود و خواسته ی سیستم و مردم، که در بردگی ابدی فرو روند.
    در صورتی که غیر این باشد
    محکوم و مقهور خواهد شد.

    پاسخ دادن

نظر دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.