ج 31 فروردین 1403 ساعت 08:45

تقدیر از اعضای شورای شهر پاوه به مناسبت روز ملی شورا/عکس

تقدیر از اعضای شورای شهر پاوه به مناسبت روز ملی شورا/عکس

به گزارش سلام پاوه:همزمان با ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها،فرماندار و شهردار پاوه طی نشستی از زحمات اعضای شورای شهر پاوه تقدیر کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:پرویز ایده‌پور و علی‌محمد میری به همراه تنی چند از کارکنان شهرداری به مناسبت گرامیداشت روز شوراها با حضور در ساختمان شورای شهر پاوه و با اهدای لوح […]

به گزارش سلام پاوه:همزمان با ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها،فرماندار و شهردار پاوه طی نشستی از زحمات اعضای شورای شهر پاوه تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:پرویز ایده‌پور و علی‌محمد میری به همراه تنی چند از کارکنان شهرداری به مناسبت گرامیداشت روز شوراها با حضور در ساختمان شورای شهر پاوه و با اهدای لوح سپاس این روز را به اعضای شورای شهر تبریک گفته و از زحمات آنان تقدیر کردند.

در این جلسه فرماندار پاوه ضمن تبریک سالروز شوراها به اعضای شورای اسلامی شهر و با اشاره به جایگاه والای شورا، به تعداد اعضای شورا و فرد بودن آن اشاره و گفت این یعنی شورا مکان تضارب آرا است و این تضارب آرا موجب گفتگو و توسعه می‌شود.

ایده پور اصلی‌ترین وظیفه شورا را قانونگذاری و پاسخگویی به مطالبات قانونی مردم عنوان نمود و در پایان از زحمات اعضای شورای اسلامی شهر در این راستا تقدیر نمود.

شهردار پاوه ضمن تبریک سالروز شوراها گفت:نهاد شورای اسلامی نهاد مقدسی است که شالوده‌اش ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام داشته و ‌مشورت را یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم‌گیری‌ها می‌داند و به لطف استقرار نظام مقدس جمهوری ‌اسلامی ایران و‌ در‌ راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران، این نهاد در این کشور پا به عرصه مدیریت‌های شهری و محلی گذاشت.

میری شورا را نهادی مابین دولت و مردم توصیف کرد که به کمک کوتاه کردن بوروکراسی و سهولت در انجام امور و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تشکیل شده است.

وی اقداماتی که تا کنون در شهر به اجرا در آمده است را نتیجه مشارکت، تعامل، همدلی و هم اندیشی اعضای شورای شهر بر شمرد و گفت: هم افزایی بین اعضای شورای شهر به همراه وظیفه‌شناسی و توجه به اصل دانش‌محوری تأثیر بسیار مثبت در پیشرفت و آبادانی شهر داشته و دارد.

شهردار پاوه در پایان خواستار همدلی و همراهی بیش از پیش اعضای محترم شورای اسلامی شهر با شهرداری در جهت خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان فهیم پاوه شد.

در ادامه نیز اعضای شورای اسلامی شهر به ایراد سخن پرداختند و در خاتمه طی مراسمی با اهدای لوح سپاس از اعضای شورا تقدیر به عمل آمد.

یک پاسخ برای “تقدیر از اعضای شورای شهر پاوه به مناسبت روز ملی شورا/عکس

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 13, 1397 گفت:

    با تقدیر و تشکر باشد ایران یک است تا حالا ندیدیم از کسی به خاطر کم کاری تجلیل نشود همه اش تجلیل تشکر تعریف تمجید بیخود