ج 10 فروردین 1403 ساعت 19:04

دو خبر کوتاه از ورزش والیبال شهرستان پاوه

دو خبر کوتاه از ورزش والیبال شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه:دور نهایی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان استان با حضور ۶ تیم برتر استان و در دو روز به میزبانی شهرستان پاوه درسالن حجاب برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این دور از مسابقات که با حضور تیم های کرمانشاه، پاوه ،سرپل ذهاب، روانسر،گیلان غرب و صحنه در دو گروه و به […]

به گزارش سلام پاوه:دور نهایی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان استان با حضور ۶ تیم برتر استان و در دو روز به میزبانی شهرستان پاوه درسالن حجاب برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این دور از مسابقات که با حضور تیم های کرمانشاه، پاوه ،سرپل ذهاب، روانسر،گیلان غرب و صحنه در دو گروه و به صورت دوره ای برگزار شد که در پایان این رقابتها تیم های کرمانشاه ،گیلان غرب و صحنه به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب نمودند،

 

لازم به ذکر است که تیم نوجوانان پاوه با مربیگری معین زنگنه و کمک مربی یزدان زنگنه برای اولین بار در این سری از مسابقات شرکت کرد که موفق شدند مقام چهارم این مسابقات را به خود اختصاص دهند،

 

گفتنی است هیئت والیبال شهرستان پاوه از مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان پاوه آقای برزگر که نهایت همکاری را با هیئت والیبال داشته و اسکان تیم های مهمان را برعهده گرفتند،و همچنین جناب آقای زیبایی رئیس محترم جمعیت هلال احمر شهرستان که امکانات لازم را در اختیار هیئت والیبال قرار دادند.تقدیر و تشکر نمود.

 

به گزارش سلام پاوه:مسابقات انتخابی نوجوانان دختر استان کرمانشاه دیروز در شهرستان روانسر و دالاهو بصورت همزمان برگزار گردید.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در گروه ب تیم های پاوه.روانسر.کنگاور و ثلاث باباجانی حضور داشتند که بصورت دوره ای این مسابقات برگزار شد.که در نهایت تیم های پاوه و روانسر به عنوان تیم های اول و دوم به دور بعدی مسابقات راه یافتند.

 

 

در گروه دیگر مسابقات چهار تیم کرمانشاه .اسلام آباد غرب.دالاهو و سرپل ذهاب حضور داشتند که دو تیم کرمانشاه و اسلام آباد به دور بعد مسابقات راه یافتند.