پ 30 فروردین 1403 ساعت 11:29

پیگیری سه مطالبه دیگر مردم در گفتگوی فرماندار پاوه با وزیر نیرو

پیگیری سه مطالبه دیگر مردم در گفتگوی فرماندار پاوه با وزیر نیرو

به گزارش سلام پاوه : صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ دکتر اردکانیان وزیر نیرو جهت افتتاح فاز اول و دوم نیروگاه سد داریان در قالب هیئتی به همراه   استاندار و نماینده مردم پاوه و اورامانات در شهرستان پاوه حضور پیدا کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پس از افتتاح  دو واحد از سه […]

به گزارش سلام پاوه : صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ دکتر اردکانیان وزیر نیرو جهت افتتاح فاز اول و دوم نیروگاه سد داریان در قالب هیئتی به همراه   استاندار و نماینده مردم پاوه و اورامانات در شهرستان پاوه حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پس از افتتاح  دو واحد از سه واحد نیروگاه داریان با ظرفیت کل ۱۴۰ مگاوا ت و بیش از ۳۲۸۰ ساعت کار کرد به شبکه سراسری برق کشور و پس از سخنان نماینده پاوه و اورامانات و مطرح کردن مطالبات مردم شهرستان پاوه پرویز ایده پور نیز در حضور استاندار و وزیر نیرو دو مطالبه و درخواست دیگر مردم شهرستان پاوه مطرح شد.

 

پرویز ایده پور در اولین درخواستش خواستار پیگیری وزیر و دستورات لازم برای تخصیص ۷ میلیارد تومان برای اجرای پروژه فاضلاب صنعتی شهر نودشه شد.

 

وی گفت : این موضوع که توسط وزیر سابق دستور داده شده نیازمند تمهیدات و دستورات و پیگیری جناب آقای اردکانیان است .

 

فرماندار پاوه همچنین خواستار این شد امور آّب در زمینه اشتغال زایی برای پرورش ماهی در قفس در داخل مخزن آب سد داریان  و  سد هیروی اجازه دهد تا در این زمینه موضوع اشتغال نیز تقویت شود.

وی همچنین درخواست صدور مجوز قایقرانی برای سدهای داریان و هیروی شد.

در این باره وزیر نیرو با استقبال از درخواستهای فرماندار پاوه قول مساعد داد و گفت قطعا این دو مورد پیگیری و ان شاالله انجام می شود.

 

گفتنی است مردم شهر نودشه در آستانه حضور وزیر در شهرستان پاوه خواستار رفع مشکل فاضلاب شهری نودشه و ایجاد تصفیه خانه در این شهر شدند آنها در متنی ارسالی به پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه خواسته خود را این گونه مطرح کردند:

فردا وزیر محترم نیرو برای افتتاح طرح برق آبی سد داریان وارد منطقه ما میشود :

مردم نودشه از مسولان محترم شهری ، شورا و شهردار محترم و امام جمعه محترم نودشه و مسولین اداره آب و فاضلاب و بخشدار و فرماندار محترم درخواست دارند که جهت حل معضل اصلی فاضلاب شهری نودشه و ایجاد تصفیه خانه در نودشه و همچنین انتقال آب جهت ایجاد باغات و مصارف کشاورزی اقدامات خاصی انجام گیرد تا شخص وزیر در جریان امور بطور خاص قرار گرفته و دستورات لازم را صادر نمایند.

 

3 پاسخ برای “پیگیری سه مطالبه دیگر مردم در گفتگوی فرماندار پاوه با وزیر نیرو

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 8, 1397 گفت:

    آقای ایده پور باید حق قانونی وبی منت مردم یعنی حق آبه را از استعمارگران سد داریان بگیرند البته ما مردم پاوه وروستاها بی عرضه هستیم باید مثل مردم کازرون از پای ننشینیم تا حق رابگیریم زیرا حق گرفتنی است نه دادنی هیچکس هم نمی تواند انگ سیاسی بزند زیرا ما پای انقلاب بوده وهستیم وخواهیم بود

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 7, 1397 گفت:

    تا گنون کدام مطالبه مردم محقق شده تا این سه مطالبه محقق شود

  • فواد در تاریخ اردیبهشت 7, 1397 گفت:

    باسلام وعده ووعید بازم شروع شد دل خوش نباشید قرار شد حقوق کارمندان ۱۰تا ۲۰درصداضافه شود حالا قراره ۶تا ۱۰درصد!!!