چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 06:26

همایش پیاده روی خانوادگی در روستای نسمه شهرستان پاوه برگزار شد/گزارش تصویری

همایش پیاده روی خانوادگی در روستای نسمه شهرستان پاوه برگزار شد/گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه: به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده روی خانوادگی با حضور پرشور مردم و جمعی از مسئولین صبح امروز در روستای سالم نسمه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این همایش که با همت شبکه بهداشت و درمان پاوه و با شعار پوشش همگانی سلامت،سلامت برای همه در همه جا و […]

به گزارش سلام پاوه: به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده روی خانوادگی با حضور پرشور مردم و جمعی از مسئولین صبح امروز در روستای سالم نسمه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این همایش که با همت شبکه بهداشت و درمان پاوه و با شعار پوشش همگانی سلامت،سلامت برای همه در همه جا و همکاری دهیاری روستای نسمه برگزار شد،فرماندار،بخشدار مرکزی،رئیس ادراه ورزش و جوانان ، رئیس مرکز بهداشت و درمان پاوه و حضور پرشور مردم از ابتدای مسجد امام محمد غزالی این روستا تا پارک جنگلی نسمه برگزار شد.

پرویز ایده پور

فرماندار پاوه در سخنان کوتاهی ضمن ابراز خوشحالی در جمع حاضر افزود:آنچه که امروز در روستای نسمه مشاهده نمودیم پیشرفت و آبادنی آن در چند سال اخیر بوده است که این جز با تلاشهای دهیار و شورای زحمتکش روستا و همراهی مردم روستا محقق  نشد.

 

پرویز ایده پور به پتانسیل هایی که توانسته است این روستا را به روستای نمونه گردشگری ببرد اشاره کرد و گفت:هیچ عاملی نمیتواند این امر را محقق نماید جز  مردمی که پشت این قضیه باشند.

 

وی مردم روستای نسمه را با اراده و دارای پشتکار توصیف نمود و افزود: این مردم همواره در تمام زمینه ها تلاشگر،همگام و همسو می باشند و این پشتکار را به دهیار و شورای روستا به عنوان معتمد خود دانسته و منتقل نموده اند که این جرکت توانسته است امروزه روستای نسمه به این رتبه و جایگاه دست پیدا کند.

 

هوشیار بهشتی زاده

فرماندار پاوه ادامه داد:سعادت برای بنده بود که امروز به درخواست دوستان امر فرمودند و به حسب وظیفه دراین مراسم شاد مردم خوب این روستا را همراهی کنم که امیدوارم با نمونه و ممتاز بودن شما الگویی برای مردم بقیه روستاهای منطقه باشید.چرا که کمترین و کوچکترین شکست دراین روستا برای ما شکست تمام روستاها می باشد پس برای ما این امرقابل قبول نیست.

ایده پور از همراهی و همکاری و تلاشهای همه مسئولین منطقه علی الخصوص بخشدار مرکزی و نیروهای انتظامی نسبت به برگزاری این مراسم و توجه به این روستا تقدیر نمود.

رئیس مرکز بهداشت و درمان پاوه نیز در این همایش به اهداف شبکه بهداشت و درمان و توجه به مقوله بهداشتی و درمانی و توجه به ترویج مقوله های بهداشتی و درمانی و خود مراقبتی پرداخت .

 

هوشیار بهشتی زاده همچنین به انجام آزمایشات رایگان برای مردم از جمله ، قند ، فشارخون و… پرداخت و از شرکت کنندگان خواست در این آزمایشات شرکت کنند.

 

وی در پایان از همراهی مردم و مسئولان در این همایش تقدیر و تشکر کرد.

دهیار روستای نسمه  در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه هدف ازبرگزاری این همایش پیاده روی را تشریح کرد: این همایش پیاده روی با توجه به اینکه اول تا هفتم اردیبهشت ماه هفته سلامت می باشد این همایش پیاده روی خانوادگی را با همکاری شورا،دهیاری و نیروی انتظامی در روستای نسمه که بعنوان روستای نمونه در امر سلامت انتخاب شده است را برگزار کردیم.

 

سابق حسینی افزود:برنامه های شبکه بهداشت و درمان پاوه بر این پایه است که در هر خانواده یک سفیر سلامت وجود داشته باشد که این پایلوت در روستای نسمه اجرا شده است و سفیران سلامت انتخاب و تحت آموزش قرارگرفته اند. لذا با توجه به اینکه سلامت جامعه و مردم روستا برای ما خیلی مهم می باشد.با فراخوانی که اعلام کرده بودیم توانستیم این همایش پیاده روی را به نحو احسن اجرا کنیم.

 

حسینی ضمن تشکر و قدردانی از مردم روستای نسمه که با شرکت در همایش پیاده روی به فکر سلامتی خود بوده اند افزود:باعث افتخار است که کمترین آمار افراد سیگاری و مصرف کنندگان قلیان را در این روستا داریم.

 

دهیار روستای نسمه از طرف شورا و دهیاری روستا از زحمات همیشگی اصحاب رسانه،آقای ایده پور فرماندار محترم پاوه و حمایتهای وی از روستا،بخشدار مرکزی پاوه و شبکه بهداشت و درمان،نیروهای اورژانس،نیروهای انتظامی که برای تامین امنیت و آرامش مسافران و گردشگران سنگ تمام گذاشته اند تقدیر و تشکر نمود.

 

در پایان این مراسم از طرف شبکه بهداشت و درمان،اداره ورزش و جوانان، فرماندار و بخشدارمرکزی پاوه جوایزی به قید قرعه در بین شرکت کنندگان حاضر در این همایش پیاده روی اهدا گردید.

 

همچنین سید آزاد حسینی عضو هیئت مدیره انجمن پشتیوان پاوه و هوشیار عبدالله زاده بخشدار مرکزی نیز در اقدامی ارزشمند با اهدای هدایایی از دریا حسینی روشندل حافظ قران در این مراسم تجلیل کردند.

پرویز ایده پور

یک پاسخ برای “همایش پیاده روی خانوادگی در روستای نسمه شهرستان پاوه برگزار شد/گزارش تصویری

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 7, 1397 گفت:

    ‍ هیچ وەخت جە مەرگی مەبیدێ هەراس
    ئینە هەقێوەن پەرەی جن و ناس

    بۆ بە مێمانما ئارۆ بۆ سەوای
    هەتا هەتایەن مەکریۆ دەوای

    وێ کۆشتە و بڕیەی بێ سوودەن بێ سوود
    مشیۆم مەرگش بۆ هەرچی هەن مەوجوود

    پەی قەبووڵ کەردەی قانوونوو مەرگی
    پەی ڕۆیە یاوای خەزانوو بەرگی

    گردش گێڵۆوە پەی مەژگوو وێما
    پەی قەبووڵ کەردەی جیەووەڵ کە دیما

    کێ تاواش بەرشۆ ئەچی قانوونی
    ڕۆیەیچ فەنا بۆ کورەو زەمینی
    #شاهۆ مەعازی