پ 09 فروردین 1403 ساعت 22:10

انتقاد تند شهاب نادری از عدم جذب نیروهای بومی در نیروگاه سد داریان/ مردم پاوه همچنان منتظرانتقال آب هانی کوان

انتقاد تند شهاب نادری از عدم جذب نیروهای بومی در نیروگاه سد داریان/ مردم پاوه همچنان منتظرانتقال آب هانی کوان

 به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، خواستار تسریع در انتقال آب از چشمه ‘هانی کوان’ به شهر پاوه شد و گفت: اجرای این طرح طولانی شده است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شهاب نادری روز پنجشنبه در جریان افتتاح نیروگاه سد داریان شهرستان پاوه توسط رضا اردکانیان وزیر […]

 به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، خواستار تسریع در انتقال آب از چشمه ‘هانی کوان’ به شهر پاوه شد و گفت: اجرای این طرح طولانی شده است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شهاب نادری روز پنجشنبه در جریان افتتاح نیروگاه سد داریان شهرستان پاوه توسط رضا اردکانیان وزیر نیرو افزود: قرار بود در اسفند ۹۵، آب چشمه هانی کوان به پاوه به بهره برداری برسد اما اینک در سال ۹۷ خبری از افتتاح این طرح نیست.

 

عملیات اجرایی طرح انتقال آب چشمه هانی کوان به شهر پاوه، از سال ۸۸ به طول ۱۴ کیلومتر خط انتقال از روستای ‘دشه’ تا شهر پاوه آغاز شده است.

 

نادری، تامین آب شرب مردم پاوه را از دغدغه ها و نگرانی های مردم این شهرستان دانست و گفت: انتظار امام جمعه و مردم از مسئولان وزارت نیرو افتتاح هرچه سریعتر این طرح است.

 

وی با انتقاد از سیستم انتقال آب به پاوه گفت: به نظر بنده با سیستم فعلی این آب منتقل نمی شود بلکه باید این شیوه را تغییر داد.

 

نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در ادامه از درایت و دانش وزیر نیرو قدردانی کرد و گفت: نمایندگان مردم به دنبال طرح مسائل و مشکلات مردم هستند و انتظار داریم به این دغدغه ها توجه شود.

 

نادری خواستار شنیدن مشکلات و نگرانی های مردم روستاهای ساکن در جوار سد داریان شد و افزود: باید سهم باغات این منطقه از آب سد داریان مشخص شود و سهمی عاید مردم منطقه شود.

وی اظهار کرد: در زمان اجرای این سد، جاده های این منطقه به دلیل ترددهای فراوان خودروهای سنگین و عملیات های اجرایی متعدد ، از بین رفته و اکنون که طرح افتتاح شده باید جاده ها بهسازی شود.

 

وی با اشاره به انتقال آب سد داریان به خارج از شهرستان پاوه گفت: اگر این آب صرف شرب مردم می شود ما مشکلی نداریم اما انتظار داریم سهم باغات و مردم این شهرستان هم تخصیص داده شود.

 

وی اظهار کرد که در سفر رهبر معظم انقلاب قرار بود طرح آبیاری یک هزار و ۱۰۰ هکتار از آب های این شهرستان تخصیص داده شود که هنوز تحقق پیدا نکرده است.

 

وی همچنین از بکارگیری نیروهای غیربومی در سد داریان پاوه انتقاد کرد و گفت: در حالیکه در این شهرستان تحصیل کرده های بیکار فراوانی وجود دارد اما نیروهای غیربومی بکارگیری می شود.

 

شهاب نادری با قرائت لیستی بلند بالا از جذب نیروهای متخصص و غیر متخصص از سراسر کشور به جذب تنها دو نفر نیروی بومی شهرستان پاوه از لیست ۳۰ نفره ای که دیدیم در نیروگاه سد داریان اشاره کرد و خواستار جذب حداکثری نیروی های بومی پاوه و اورامانات شد.

 

وی همچنین درخواستهای جمعی از نیروهای برکنار شده بومی سد داریان را که خواستار دیدار با وزیر بودند مطرح و پیگیر مطالبه آنها شد.

 

در حاشیه این نشست جمعی از نیروهای برکنار شده سد داریان خواستار ملاقات با وزیر نیرو و پیگیری وضعیت کاری خود بودند .

آنها خواستار این بودند که در جذب نیروهای جدید اولویت با انها باشد که سابقه خدمتی در پروژه سد داریان را دارند.

سید آزاد حسینی از مشاوران نماینده پاوه و اورامانات با منتقل کردن خواسته و مطالبه آنها به نماینده و استاندار گفت : تمام درخواست شما از طریق نماینده به اطلاع وزیر رسیده و ایشان هم قول دادند که موضوع  بررسی و نتیجه اعلام خواهد شد.

7 پاسخ برای “انتقاد تند شهاب نادری از عدم جذب نیروهای بومی در نیروگاه سد داریان/ مردم پاوه همچنان منتظرانتقال آب هانی کوان

  • ارسلان در تاریخ اردیبهشت 11, 1397 گفت:

    متاسفانه باخبر شدیم بدون هیچ آزمونی و با اما و اگر فراوان نیروها در حال جذب هستند متاسفانه فقط در اورامانات هست که آزمون قانونی و بدور از شبه برگزار نمی شود . امیدوارم حداقل سلام پاوه به عنوان یک رسانه این مساله را پیگیری کند که ما دستمان به هیچ جایی بند نیست. فوق لیسانس برق هستم معدل الف

  • سعید در تاریخ اردیبهشت 7, 1397 گفت:

    تنها راه عدالت آزمون هس و ولا غیر بقیه ش همه به نوعی آشنا بازی و پارتی بازی محسوب میشه

  • تنکنسین برق ع در تاریخ اردیبهشت 7, 1397 گفت:

    نماینده محترم سپاس از یک طرف مرز بسته شد از طرف دیگر افر ا دی از شهرها شمال و،،،،طبق تاییده شما در سد با واسطه استخد ام شدند وسکوت متولیا ن شهر از طرف دیگر ؟؟؟؟؟؟؟؟وراه چاره برای جوانان بیکار مرتبط با رشته سد چیست مردم شهرمان صبور وفهیم هستند وهمین ضربه ای است به خودمان که آینده نه داشت باشیم خدا حق ما از ان مسول بگیر حق را زیر پا گذا شت غار علصدر اکثر آن روستا از در امد غار امرار معاش می کنند حا ل درمناطق ما سد وجود دارد مبارک لطفا مدیر سایت با بدبختی مدارک گرفتم سانسور نشود یار دهند باش سپاس قول وزیر هم روی چشم ولی برای ما شغل نمی شود مگر پیگری شود

  • علی در تاریخ اردیبهشت 6, 1397 گفت:

    اقای جعفری حداقل شما ۳ سال سر کار بودی و درآمد داشتی و البته بدون ازمون هم این سه سال سر کار بودید !
    بنده این سه سال بیکار بودم ، پس به اولویت هم باشه نوبت ما بیکارهاست .
    اقای نادری هم قول دادن که به فکر ما باشن و تبعیضی قائل نشن.

  • جعفری در تاریخ اردیبهشت 6, 1397 گفت:

    کاک علی چر ا تعجب میکنی من ۳ ساله تو فراب کارمیکنم و الان تسویه مارو دادن بنظر خودت درسته ما که سرکاربودیم اخراج بشیم و شمارو استخدام کنن
    این خواسته زیادیه؟؟
    اگر مارو اخراج کنن و برن از شهرهای دیگه نیرو بیارن شما راضی میشین؟.
    من از نماینده محترم و هرکی دراین زمینه حامی جوانان بیکار منطقه هستن تقدیر و تشکر میکنم

  • z در تاریخ اردیبهشت 6, 1397 گفت:

    با عرض سلام و‌تشکر بنده نیز موافق نظر علی اقا هستم باید نیروهای بومی بدون هیچ پیش فرضی در نظر گرفته شوند نه اینکه کسانی که قبلا انجا کار کرده اند در اولویت باشند بهترین روش برگزاری یک ازمون از افراد واجد شرایط است نه اینکه استناد کنیم به اینکه کی قبلا اینجا کار کرده یا نکرده ممنونم

  • علی در تاریخ اردیبهشت 6, 1397 گفت:

    یعنی چی اولویت با کسانی باشد که قبلا در سد داریان کار کردند !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    تمامی افرادی که قبلا در این پروژه کار کردن بدون ازمون و بدون هیچ اطلاع رسانی جذب پروژه شدن .
    قطعا ظلمی اشکار است و باید شرایط برای همه افراد یکسان باشد.